
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt 7 Gaia Roaster Apartments położony jest w miejscowości Vila Nova de Gaia i oferuje restaurację, bezpłatne WiFi oraz widok na miasto. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Most Ludwika I – 600 m, Sala koncertowa Coliseu do Porto – 1,8 km. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem i stołem, a także prywatna łazienka z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz suszarką do włosów. Wyposażenie obejmuje również telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Wszystkie opcje zakwaterowania są klimatyzowane. W każdej opcji zapewniono też część wypoczynkową lub jadalnię. W pobliżu obiektu 7 Gaia Roaster Apartments znajdują się liczne atrakcje, takie jak Sao Bento Metro Station, Dworzec kolejowy Porto-São Bento i Ribeira Square. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Porto, znajduje się 18 km od obiektu 7 Gaia Roaster Apartments. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu 7 Gaia Roaster Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Obiekt mieści się w strefie wyłączonej z ruchu kołowego. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
restauracja, obsługa pokoju, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, transfer, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Wszystko było w jak najlepszym porządku, obsługa wspaniała, przyjemni ludzie, super!!!
Wady: Jedyny mankament to w zasadzie brak dostępności - co pewnie wynika z unikatowości tego miejsca ;-) chcę zarezerwować pobyt na przyszły rok - i smutno mi, że nie widzę dostępnych terminów"
"Zalety: lokalizacja!!!
śniadania
przestronny apartament"
"Zalety: Drugi raz korzystałam z gościnności Apartamentów 7g i polecam nadal."
"Zalety: Wspaniała lokalizacja, ale cicha okolica. Hotel po drugiej stronie rzeki Douro. Urocza kawiarnia na terenie obiektu. Apartamenty dobrze wyposażone: lodówka, kawiarka, toster, sztućce. Polecam."
"Zalety: Czystość, nowe wyposażenie, wygodne łóżko. Restauracja przy obiekcie serwowała dobre jedzenie i sangriję. Bardzo blisko promenady (jakieś 100m) z wieloma restauracjami i atrakcjami do zwiedzania jak punkt widokowy na Porto, kolejka linowa, most Ludwika.
Wady: Nie ma się do czego przyczepić, może tylko tego że dla fanki herbaty zabrakło mi jej w pokoju jako alternatywy dla powitalnej kawy."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: