
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Golden Tulip Porto Gaia Hotel to przytulny hotel położony bezpośrednio nad Oceanem Atlantyckim. Na miejscu znajduje się spa oraz kryty basen. Plaża Lavadores oddalona jest o 5 minut spacerem od hotelu. Goście mają do dyspozycji pokoje oraz apartamenty z łazienką, minibarem i telewizorem z dostępem do kanałów satelitarnych. Z niektórych roztaczają się widoki na morze, a z innych – na miasto. Restauracja Casa Branca zaprasza na wykwintne dania do wyboru z karty, którymi można delektować się w eleganckiej jadalni. Zaplecze gastronomiczne hotelu obejmuje ponadto lokal Baccus i bar Alvarez. Spa mieści osobną dla mężczyzn i kobiet saunę i łaźnię turecką oraz nowoczesną siłownię. Zabytkowe centrum Porto jest oddalone o 20 minut jazdy od hotelu i obejmuje popularne okolice, takie jak aleja Ribeira i Aliados, a także takie atrakcje jak kościół Clérigos, księgarnia Livraria Lello oraz dworzec kolejowy São Bento. Obiekt Golden Tulip Porto Gaia Hotel & SPA znajduje się 5 km od centrum miasta Vila Nova de Gaia oraz 15 km od międzynarodowego lotniska w Porto. Na miejscu dostępny jest bezpłatny parking.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Parking is subject to availability. Please note that the use of the swimming pool is free for guests of the Golden Tulip Porto Gaia Hotel & SPA. Please note that the Half Board rate does not include drinks and coffee. When booking more than 4 rooms, different policies and additional supplements may apply. The Hotel will contact guests with further information. Swimming Cap is mandatory to use in indoor swimming pool and hot tub (caps can be purchased at the reception). Please note that the Sauna and Turkish bath are separated by gender (male/female). Please note that the Swimming Pool is unavailable every Monday and Thursday from 18:00 to 19:30/ Please note that the pool and SPA are currently closed. Please note that the restaurant is closed on Sundays for Dinner, Monday all day and Tuesdays at lunch.
W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Dzieci od lat 4 do lat 12 płacą € 30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, plaża, transfer, wycieczki rowerowe, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
"Zalety: Blisko do plaży, dobre śniadanie
Wady: Wystrój sprzed lat, mało przytulne pokoje, daleko do wszystkiego"
"Zalety: lokalizacja
Wady: zniszczony , śniadanie okropne -brak produktów ,niska jakość"
"Zalety: Jedynymi plusami tego hotelu są, bliskość oceanu i wielkość pokoi ale już nie komfort.
Wady: Tragedia, ten ponury i przytłaczający hotel to gotowa scenografia do jakiegoś horroru. Hotel jest zniszczony i zaniedbany, wymaga kapitalnego remontu. W pokoju jaki nam przydzielono rozpadała się podłoga, lodówka była zardzewiała, prysznic nad wanną dla osób tak do 1.6m wzrostu, mam 1.8 i się nie mieściłem. Na szczęście udało się nam zamienić pokój, nie bez problemów, na ten "po remoncie". Remont sprowadza się do odnowienia łazienki i pomalowania szafy w korytarzu. W nowo przydzielonym pokoju część oświetlenia nie działała, a woda z umywalki uparcie nie chciała jej opuścić, we wcześniejszym pokoju był ten sam problem. Śniadania to koszmar, zero wyboru (foto), dwa tygodnie ciągle to samo, tace z jedzeniem były uzupełniane dopiero jak były puste, więc sytuacje z jednym czy dwoma plasterkami sera, pomidora były częste. Np. pieczywo było uzupełniane po kilka kromek, koszyk na zdjęciu jest tuż po uzupełnieniu + dwie kromki które mam na talerzu. Chleb był stary prosto z lodówki. Soki dolewane po pół dzbanka. Ciepłe dania tj. jajecznica "bekon" i plastelina w formie niejadalnych mini parówek, serwowana z malutkich garnuszków. Brak warzyw, jedynie pomidory bez smaku i kilka razy ogórek. Zwróciliśmy uwagę, że przy rezerwacji zgłosiliśmy, iż jedna osoba jest wegetarianką, więc przez kilka dni była mieszanka sałat, co dzień to starsza. Ewidentnie było widać, że hotel ma problem ze śniadaniami, zapewne dla tego, że nie posiada kuchni. Za kuchnię służy wygospodarowany kąt w korytarzu z kawałkiem blatu, kilkoma półkami i lodówką(zdjęcia), gdzie wszystko jest przechowywane, łącznie z pokrojonym już w kromki chlebem, który potem zimny jest serwowany. Na każdym kroku widać, że hotel jest ruiną po częściowej reanimacji, jacuzzi jest zdemontowane, brak części sufitu na basenie zakryty jest prześcieradłem, odpadający tynk trzyma się chyba tylko na farbie.... Cztery gwiazdki to jakiś żart, dwie i pół to max. Z całym sercem odradzamy."
"Zalety: wygodny ,przestronny pokój z dużym balkonem,godzinami mozna było podziwiac piękne widoki,min ocean oczywiście,basen w obiekcie, pomocna obsluga hotelowa ,dobre sniadania,"
"Zalety: Personel hotelu był bardzo pomocy i życzliwy.
Wady: Hotel jest w porządku, ale potrzebuje doglądnięcia np. naprawy drzwi do łazienki, wymiany przepalonych żarówek w windzie etc."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: