"Zalety: Lokalizacja była w porządku: blisko do mostu. Łóżka były duże, internet wystarczająco szybki. Niektóre braki (zepsuta toaleta i kran, brak suszarki) zostały naprawione po naszej interwencji. To niestety tyle z plusów, dużo więcej szczegółów podano w minusach.
Wady: Braki w udogodnieniach zadeklarowanych w opisie apartamentu:
- zestawu do parzenia kawy i herbaty
- czajnik elektryczny
- suszarki do włosów (ta została dostarczona na 3 dzień po naszych prośbach)
- mebli ogrodowych, stołu na tarasie (taras okazał się być pustym betonowym placem / spacerniakiem)
- zestawu kosmetyków (na 6 osób i 6 nocy otrzymaliśmy kilka małych tubek żelu pod prysznic oraz 1 rolkę papieru toaletowego).
- brak sejfu
- brak wentylatora
- brak zmywarki
- brak widoku (cóż, zadeklarowano, że jest, ale widok był na ulicę oraz betonowy taras ogrodzony betonowym murem)
Co istotniejsze, mieszkanie okazało się być zaniedbane:
- deska sedesowa i kran umywalki były zepsute (hydraulik naprawił to w 3-cim dniu pobytu na naszą prośbę)
- klimatyzacja nie działała (nie udało się jej włączyć żadnym pilotem)
- grzyb / pleśń pod prysznicem
- pralka z zapleśniałą szufladką na detergenty
- nieodkurzone mieszkanie: zarówno podłogi, jak i wnętrza szaf
- zapleśniały dozownik mydła - zaopatrzyliśmy się w nowy w sklepie
- poluzowane nogi taboretów, stolika - dokręcaliśmy je samodzielnie
Ponadto, sam proces przyjazdu był dziwacznie skomplikowany.
- kontakt był przede wszystkim przez whatsApp, nie poprzez booking.com
- zbyt ekstensywne zbieranie danych osobowych: należało wypełnić formularze i podawać wrażliwe dane wszystkich osób wraz z wysłaniem zdjęć / skanów dowodów osobistych nawet dla dzieci (2 i 4 letnie). Po negocjacjach skończyło się na wysłaniu tylko jednego skanu ze znakiem wodnym
- należało nagrać i przesłać wideo na whatsApp z umieszczania kwoty podatku miejskiego w skrzynce." ~Arkadiusz