+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Wady: Kilka dni po dokonaniu rezerwacji, a dokładnie w nocy przed zaplanowanym pobytem, zaczęłam otrzymywać z obiektu informacje o rzekomym problemie z moją kartą kredytową i jej weryfikacją. Mimo że karta działa bez problemu, a ja dokonuję nią płatności na bieżąco (również na booking) i również w przypadku innych płatności (płaciłam nią w dniu rezerwacji, przed nim i po nim) powiadomiono mnie autoamtyczną wiadomością, że -podobno - mojej karty nie da się zweryfikować. Próbowałam przez cały dzień skontaktować się z obiektem za pośrednictwem czatu na bookingu i telefonicznie. Oczywiście, dla świętego spokoju, wielokrotnie zaktualizowałam im dane karty. Nie uzyskałam żadnej odpowiedzi. Nikt nie odpisał, nikt przez cały dzień nie odbierał telefonu. Całkowity brak kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za obiekt!!!! Po przejechaniu 400 km do miejsca docelowego, kiedy stanęłam pod drzwiami budynku, w którym znajduje się apartament, otrzymałam informację że odwołano moją rezerwację. Zastanawiam się czy ten apartament nie jest aktualnie jakąś ściemą. Absolutnie nie polecam!!"
"Wady: Telewizor prymitywny tylko 6 kanałów"
"Wady: brudno, głośno, wszystkie meble są połamane, uważajcie na to miejsce, gorąco nie polecam"
"Zalety: Lokalizacja i łatwość zameldowania
Wady: Apartament nie był gotowy na czas, średnia czystość i zniszczony sprzęt np. kabina prysznicowa"
"Zalety: Super lokalizacja 🙂 polecam"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: