+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: Cichy, klimatyczny hotel, z dostępem do siłowni, basenu i sauny co bardzo mi odpowiadało. Pyszne śniadanie, miła obsługa."
"Zalety: Całkiem przyzwoite SPA - za raka cenę super. Dobra temperatura wody w basenie, super nagrzana sauna. Ręczniki i szlafroki dostępne.
Wady: Nie podobał mi się niestety pokój. Stan pokoju opłakany. Obdrapane do samego tynku ściany, zalany dywan, firanki wyglądały jakby były moczone w wodzie z błotem."
"Zalety: Było ok czysto, ciepło wszystko co potrzeba aby wypocząć po podróży
Wady: Parking dodatkowa opłata i nie odśnieżony."
"Zalety: Sauna była rewelacyjna, Stół do ping-ponga świetyny ! , stół do bilarda oraz restauracja z barem świetna !
Wady: W basenie była zimna woda, w Naszym pokoju a dokładniej w łóżku Naszego syna czyli w Sofie były dwa potężne pająki około 7cm, które musiałem zabić aby synek się nie przestraszył, zgłosiłem to do Informacji"
"Zalety: Wszystko"
"Hotel chciałby trzymać rangę prezydenckiego, ale już trzeba zastanowić się nad remontem- ale czysto i schludnie."
"Wady: Hotel nadgryziony zębem czau niestety. W łazience bateria umywalkowa ledwo działała,a pod prysznicem leciał wrzątek,nie dało się tego zmienić. Warto przyjrzeć stan techniczny pokojów i dokonać niezbędnych napraw."
"Zalety: Byliśmy drugi raz. Ponownie jesteśmy bardzo zadowoleni i z pewnością jak przyjedziemy do Poznania to wybierzemy ten hotel. Z czystym sercem polecam Grand Royal. Do zobaczenia ponownie"
"Zalety: Pokoje obskurne oraz zniszczone poplamione dywany, obite ściany. W ramach reklamacji hotel zobowiązał sie oddac 50% ceny. Basen ok.
Wady: Pokoje obskurne oraz zniszczone poplamione dywany, obite ściany. W ramach reklamacji hotel zobowiązał sie oddac 50% ceny."
"Zalety: Obsługa w restauracji mająca wiedzę na temat potraw. Umieli doradzić. 1-10 10👍
Wady: Skrzypiące łóżko.
Nie mam pojęcia czy to było przyjęcie weselne czy jakieś urodziny czy impreza firmowa. Strasznie głośna muzyka utrudniła wypoczynek. Po ciężkim szkoleniu. Oraz przed kolejnym całodniowym dniem szkolenia.
Recepcja mogła poinformować."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: