
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Apartament nad Zatoką Pucką znajduje się w miejscowości Puck i oferuje taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dzika Plaża – kilka kroków od obiektu, Plaża w Pucku – niecały kilometr, Zielona Plaża – 1,3 km. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking, całodobową recepcję oraz bezpłatne WiFi. Oferta apartamentu obejmuje 1 sypialnię, salon, aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i ekspresem do kawy, a także 1 łazienkę z prysznicem oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Port Gdynia – 26 km, Stocznia Gdynia – 29 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 53 km od obiektu Apartament nad Zatoką Pucką.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartament nad Zatoką Pucką o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, parking na miejscu, prywatny parking, parking przy ulicy, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji
"Zalety: Cisza, spokój, urokliwe miejsce nad zatoką."
"Zalety: Mieszkanie czyste, zadbane.
Niezbędne rzeczy w wannie: suszarka do włosów, kosmetyki, ręczniki, pralka i t.d.
W kuchni również wszystko są: zaczynają od zmywarki i kończąc sztućcami.
Piękny widok na zatokę.
Łatwy dojazd, jest parking."
"Zalety: Położenie na parterze z tarasem."
"Zalety: Na plus lokalizacja i widok na zatokę oraz miejsce parkingowe. Wifi wystarczające do pracy z Teamsami.
Wady: Brudno. Sporo żyjących współlokatorów, pająki przy otwartym oknie, nad wodą byłyby zrozumiałe, ale pajęczyny i brud za drzwiami już nie. Na 1 rzut oka ładnie, a po dokładnym przyjrzeniu wszystkie szczegóły na minus: Prysznic nosi ślady zużycia, zlew w kuchni z zepsutym odpływem, obrazki ze ścian odłożone na półkę w pękniętych ramach, pozostawione gościom na wierzchu odkurzacz i mop. Brak zapasu papieru toaletowego. Okno bez rolet /zasłon (spacerowicze mogli zaglądać do wewnątrz). Byliśmy we 4 osoby. Brak kompletu talerzy. Meble jak z odzysku, a cena jak za super apartament. Niski standard i kiepskie sprzątanie pozostawia niesmak. Ewidentny problem z zarządzaniem. Nie polecam."
"Zalety: - miejsce parkingowe,
Wady: - brak zasłon/rolet na dużym oknie "balkonowym" od podłogi do sufitu wychodzącym na dość ruchliwy deptak i ścieżkę rowerową. Deptak ok. 4-5 m od okna, mieszkanie na parterze, więc jest bardzo dobry ogląd wnętrza dla wszystkich przechodniów i rowerzystów.
Na moją telefoniczną prośbę, zaraz po przyjeździe, o rozwiązanie problemu dostałem informację że niedługo pojawi się jakiś "technik" który zamontuje rolety, wkrótce potem info że właściciele lokalu nie zgadzają się na to i żebyśmy zasłonili okno kocem. Do końca pobytu nie było zgody, więc nic więcej się nie zadziało.
- tragiczne łóżka, zwłaszcza rozkładana sofa z salonie - niewygodna, zniszczona (załączam zdjęcie),
- lokalizacja: na skraju miasta, daleko do wszystkiego, dojazd uliczką wyłożona płytami, w czasie deszczu zabłoconą i zalaną wodą
- brak jakiejkolwiek infrastruktury (sklepy, gastronomia) w pobliżu, wszędzie trzeba właściwie dojechać lub dojść albo zakurzoną (w czasie upałów) albo zalaną (w czasie deszczów) ulicą wyłożona płytami
- bardzo wolne i niestabilne wifi,
- mam uwagi do czystości - tragicznie nie było, ale dużo pajęczyn (i pająków)
Ogólna uwaga - nie masz kontaktu z właścicielem, firma renters która administruje lokalem zupełnie bezradna w sytuacji kiedy trzeba podjąć działanie, np. ta nieszczęsna roleta/zasłona.
Generalnie widać że mieszkanie wykończone i wyposażone kilka lat temu w którym w międzyczasie nic nie było robione - zdecydowania wymaga odświeżenia i wymiany, niektórych przynajmniej, sprzętów (łóżka od zaraz). Za te pieniądze - blisko 3.300 PLN za 5 dni (w sierpniu 2021) oceniam mocno negatywnie."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: