
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
W pensjonacie
Wejdź do pobliskiego baru. Czas na smaczny posiłek! Usiądź w restauracji. Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi. Jeśli podróżujesz samochodem, to możesz za darmo zaparkować w strefie parkowania.
Jeśli podróżujesz samochodem, to znajduje się tu strefa parkowania. Usługi kosmetyczne i wellness: pokój do masażu. Gościom, których pasją jest sport, spodoba się klub nurkowy. Fanów pływania ucieszy basen, basen kryty i basen odkryty.
Aby zarezerwować wycieczkę, skonsultuj się z biurem organizacji wycieczek pensjonatu. Dostępność: w obiekcie znajduje się winda/dźwig. Dla gości pensjonatu dostępne są również inne usługi, na przykład, pralnia, sejf i concierge. Obsługa pensjonatu z przyjemnością porozmawia z Tobą w następujących językach: angielski i hiszpański.
Wyposażenie pokoju
Goście znajdą w pokoju następujące elementy wyposażenia: budzik, prysznic, telewizor i minibar. Wyposażenie pokoju zależy od jego kategorii.
Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.
Informacje dodatkowe
Please inform Dream Inn PR in advance of your expected arrival time. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly with the contact details provided in your confirmation. Guests are required to show a photo identification and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In response to Coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food & beverage services at this property may be limited or unavailable due to Coronavirus (COVID-19). Due to Coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to help protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. Due to Coronavirus (COVID-19), this property has reduced reception and service operating hours. In accordance with government guidelines to minimise transmission of the Coronavirus (COVID-19), this property may request additional documentation from guests to validate identity, travel itinerary and other relevant information, during dates where such guidelines exist. A damage deposit of USD 150 is required on arrival. This will be collected by credit card. You should be reimbursed within 7 days of check-out. Your deposit will be refunded in full via credit card, subject to an inspection of the property. Please note that the property does not have 24-hour front desk service. Arrivals after 10.30pm need to be notified 24hours in advance and are subject to a late check in fee of $25.00.No check ins after 2am.
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: