+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Located in Hogsback on the Eastern Cape of South Africa, this thatched-roof hotel offers rooms or self-catering cottages surrounded by native forest. Some accommodation features a wooden deck overlooking the Amatola Mountains. All heated rooms at Hogsback Arminel Hotel provide garden views, a satellite TV and a modern, private bathroom. Each is warmly decorated and some have a fully equipped kitchen with stove, fridge and dishwasher. Arminel features an à la carte restaurant, bar and lounge area with open fireplaces. Guests can also enjoy a drink on the terrace. A swimming pool and tennis courts are available or walk through the hotel’s gardens with many bird species. There is also a games room with various board games. East London Airport is a 2-hour drive away. Alice and the University of Fort Hare is 30 minutes’ by car.
Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Obiekt pobiera całą kwotę za zakwaterowanie przed przyjazdem Gości. Po dokonaniu rezerwacji Goście otrzymają od sieci Kat Leisure Hotel Group potwierdzenie zawierające szczegóły dotyczące płatności. Po otrzymaniu wpłaty Goście otrzymają e-mail z adresem obiektu oraz informacją na temat miejsca odbioru kluczy. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hogsback Arminel Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Please note that advance reservations are required for guests intending to dine at the restaurant. Please note that a credit card authorization form, copy of front and back of credit card and copy of passport are required on arrival.
Wi-Fi jest dostępne w centrum biznesowym i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, kort tenisowy, ogród, taras, pokoje dla niepalących, opieka nad dziećmi, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, bilard, tenis stołowy, rzutki, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, sprzęt do tenisa, miejsce na piknik, basen, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: