
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt CASA STORY, usytuowany w miejscowości Rânca, oferuje odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, ogród oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ranca Ski Resort – 600 m. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak wspólna kuchnia i całodobowa recepcja. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono szafę, współdzieloną łazienkę, telewizor z płaskim ekranem, pościel, ręczniki oraz taras z widokiem na góry. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w lodówkę. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Sybin, znajduje się 133 km od obiektu CASA STORY.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 1 rok.
parking, całodobowa recepcja, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, odkryty basen, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), wspólna kuchnia, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia na świeżym powietrzu, basen z podgrzewaną wodą, basen ze słoną wodą, mały basen, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na piknik, udogodnienia spa, basen, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: