+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Grand Hotel Boutique usytuowany jest w samym centrum prężnie rozwijającej się stolicy Podkarpacia, Rzeszowie. Architektura zewnętrzna Hotelu, wyznaczona została przez porządek wynikający z naszej lokalizacji tj. Starówki Rzeszowa. Otwarty jesienią 2008 r., powstał w obrębie rzeszowskiego Starego Miasta i reprezentuje typ nowoczesnego obiektu wzniesionego w oparciu o istniejącą historyczną zabudowę. Hotel mieści się w XVIII-wiecznej kamienicy. Centralną cześć hotelu stanowi przestronne patio z górującym nad nim przeszklonym dachem. Wnętrza Hotelu, to wyszukane, nowoczesne rozwiązania nacechowane niepowtarzalnością. Kamienica, w której mieści się Grand Hotel Rzeszów, ma starsze od siebie, pochodzą¬ce z XVII w. piwnice w których funkcjonuje Grand Klub. Grand Hotel Boutique to czarujące miejsce z niepowtarzalnym klimatem. Jako czterogwiazdkowy Hotel, oprócz luksusowej oferty podstawowej, zapewnia również kompleksową organizację imprez.
Grand Hotel Boutique oferuje na dziś 40 pokoi: 14- pokoi o podwyższonym standardzie, 1-apartament, 24-pokoje standardowe i 1-przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
W planach już realizowanych w tym roku jest powiększenie Hotelu o kolejne stylowe pokoje oraz dodatkową salę konferencyjną.
Przygotowane przez nas pokoje to różnorodność i daleko idąca swoboda „design” przy wysokim komforcie.
Każdy z naszych pokoi został zaaranżowany w inny sposób, tym samym nie posiadamy dwóch takich samych pokoi.
Myślą przewodnią architektów i dekoratorów wnętrz było hasło: ‘Twój Drugi Dom’, stąd zostały one urządzone i wyposażone podobnie jak luksusowe apartamenty, w których królu¬ją miękkie wykładziny, żywe kwiaty i wyszukane oświetlenie.
Wystrój pomieszczeń jest elegancki i sprzyja pracy oraz wypoczynkowi.
Aby zapewnić bezpieczeństwo osobistych drobiazgów naszych Gości w każdym pokoju został umieszczony sejf. Całonocny Room Service oraz Mini Bar umieszczony w pokojach, zaspokoją standardowe oczekiwania naszych Gości.
Dodatkowo w każdym pokoju zainstalowano oprócz dostępnego bezprzewodowego Internetu, również przewodowy dostęp do Internetu.
Pokoje Standardowe
W pokojach standardowych Goście mają wybór pomiędzy łożem małżeńskim, a dwoma pojedynczymi łóżkami – wyjątkowo dużymi oraz wygodnymi.
Miejsce na wypoczynek oraz kącik do pracy sprawiają, iż pobyt w pokoju standardowym będzie wspaniałym odpoczynkiem.
Pokoje Deluxe
Duże pokoje, luksusowe wnętrza i tradycjonalizm to doskonała charakterystyka pokoju typu DeLux.
Wyważony design pokoju oraz przestrzeń sprawia, iż jest to doskonałe miejsce do pracy. Nowocześnie zaprojektowane łazienki wyposażone w wannę, kabinę prysznicową oraz w wybranych pokojach w saunę suchą, będą doskonałym miejscem relaksacyjnym.
W wielu pokojach roztacza się wspaniały widok na miasto. Jest to doskonały pokój dla Gości zamierzających zatrzymać się na dłużej w Rzeszowie.
Pokoje typu Studio
Połączenie niestandardowych materiałów i rozwiązań, z doskonałą dbałością o szczegóły, to wierny opis pokoju typu Studio. Zaskakuje on swoim urokiem oraz oryginalnością. 5 pokoi typy Studio zaprojektowano aby sprostać wyrafinowanym oczekiwaniom Gości, łącząc nowoczesność z komfortem. Połączenie części sypialnej z częścią dzienną umożliwia relaks nawet podczas wykonywania obowiązków służbowych.
Pokoje te równie dobrze mogą pełnić funkcję mini salonów SPA. Bogato wyposażona łazienka zapewni chwile wytchnienia i relaksu dla zmysłów.
Apartament
To pokój dla najbardziej wymagających Gości.
Najobszerniejszy z hotelowych pokoi z widokiem na centrum Rzeszowa jest wyrazem kunsztu architektonicznego.
Oddzielona część wypoczynkowa, przestronna sypialnia oraz mini biuro sprawią, iż czas spędzony w Grand Hotel Rzeszów będzie najmilszym akcentem pobytu w Rzeszowie. Doskonale wyposażona łazienka z oddzielnym prysznicem, dużą wanną oraz sauną sprawią, iż wszelkie troski dnia codziennego odejdą w zapomnienie.
Pobyt w hotelu uatrakcyjniają m.in.: Amber Bar, w którym serwowane są mocne alkohole z różnych zakątków świata.
Restauracja Patio to bogactwo śródziemnomorskich smaków, nad którym czuwa Szef Kuchni. Na tych, którzy wolą spędzić wieczór na „wysokich obrotach” czeka Grand Klub.
Z myślą o seminariach biznesowych i szkoleniowych, przygotowaliśmy nowoczesne zaplecze konferencyjne wyposażone w niezbędny sprzęt audio-wizualny, przeznaczone do organizacji konferencji, szkoleń, przyjęć, bankietów, koktajli, czy spotkań z ważnymi klientami.
Składają się na nie trzy klimatyzowane sale (dla 35, 60 i 90 osób).
Istnieje możliwość organizacji konferencji dla 150 osób, gdyż dwie sale konferencyjne są połączone ze sobą systemem audio-wizualnym.
Spotkania integracyjne, konferencje czy szkolenia połączone z wieczorami spędzonymi w Grand Klubie mieszczącym się w piwnicach Hotelu, są fantastyczną okazją do bliższego poznania kolegów i koleżanek z firmy lub branży. Klub, na Państwa specjalne życzenie, umożliwi organizację bankietów przy stołach zastawionych wykwintnymi potrawami, zgodnie z Państwa upodobaniami i gustami.
Informujemy, że Grand Hotel Boutique wprowadza Standardy Ochrony Małoletnich. W związku z tym goście przyjeżdżający do Grand Hotelu Boutique z dziećmi, podczas zameldowania mogą zostać poproszeni o identyfikację dziecka i jego relacji z osobą dorosłą. Dokumentem potwierdzającym tożsamość dziecka są: dowód osobisty, legitymacja szkolna, aplikacja mObywatel, orzeczenie sądu. Jeżeli osoba dorosła nie jest rodzicem lub opiekunem prawnym dziecka może zostać poproszona o pisemną zgodę rodzica wraz ze wskazaniem danych dziecka, adresu jego zamieszkania, kontaktem telefonicznym do rodzica oraz numerem dokumentu/numerem PESEL osoby wyznaczonej do opieki nad dzieckiem. Jeżeli osoba dorosła nie posiada w/w dokumentów zostanie poproszona o podpisanie oświadczenia, iż rodzice/opiekun prawny wyrazili zgodę na opiekę nad dzieckiem.
"Zalety: Lokalizacja jest wspaniała, tuż przy rzeszowskim rynku. Pokoje są czyste i komfortowe, o dość dużej powierzchni. Pokoje są ciche, nie słychać innych gości. Łóżka wygodne. Jedzenie jest smaczne.
Wady: Kilka kwestii w hotelu pozostawia wiele do życzenia. Zacznijmy od basenu, który jest zimny i nie działają w nim żadne dysze. Jacuzzi z kolei mega gorące i działa tylko połowa dyszy. Na basenie nie ma ratownika ani żadnej obsługi. Ręczniki umieszczone są w pokoju i nie widziałam o tym żadnej informacji, więc zaliczyliśmy powrót do pokoju po ręczniki.
Mimo, że pokój był ładnie i nowocześnie urządzony to umieszczenie przeszklonego prysznica naprzeciwo drzwi wejściowych, bez możliwości jakiegokolwiek zamknieca czy osłonienięcia to jakieś nieporozumienie. Żeby się wykąpać to druga osoba w pokoju musi siedzieć i nie przemieszczać się po pokoju, a ja zamawiając room service musiałam czekać na niego i nie mogłam w miedzyczasie skorzystać z prysznica, bo przecież weszli by wprost na prysznic. Conajmnien dziwne i niewygodne rozwiązanie.
W hotelu funkcjonuje restauracja i kawiarnia, wszystko razem pomieszane, a jak ktoś jest pierwszy raz to nie ma pojęcia o tym, więc siada poprostu gdziekolwiek. Okazuje się, że tak siedzieć może i pół dnia... kelnerzy podejdą tylko do osób siedzących przy stolikach restauracji, więc jak przypadkiem tam człowiek usiądzie to go obsłużą. Natomiast jeśli siadziesz przy stoliku należącym do kawiarni to nikt do Ciebie nie przyjdzie, bo okazuje się, że musisz pójść sam zamówić przy ladzie, poinformować gdzie pójdziesz usiąść i dopiero przyniosą. Czy naprawdę nie można na tych stolikach umieścić informacji, że zamówić możesz tylko osobiście przy ladzie?
Jest też kolejna sprawa, która doprowadziła mnie do mega zdenerwowania, a jest to mianowicie śniadanie do pokoju. Niby prosta sprawa, a jednak... zacznijny id tego, że każdy recepcjonista mówi co innego - jedni mówią, że przyniosą mi kartkę do zamówienia śniadania do pokoju, inni, że będą do mnie dzwonić, a jeszcze kolejna zmiana, że ja mam dzwonić do kuchni rano po przebudzeniu i dopytać co mi mogą przynieść! Ludzie! W czym jest problem? Pierwszy raz się z czymś takim spotykam."
"Zalety: Pyszna kolacja z restauracji room serwis.
Wady: Niesprawna miska WC z bidetem.."
"Zalety: Możliwe, że to przez obecnie trwający remont w części hotelu, ale nie byłam usatysfakcjonowana jak rok temu z pobytu. Odniosłam wrażenie, że standard usług się pogorszył.
Wady: W dużej części hotelu było zimno. Jeżdżenie windą to dosyć niemiłe doświadczenie, bo człowiek marznie przez kilka minut. Obsługa w barze dosyć słaba, kelnerzy i barmani powolni i mało interesujący się gościem. Na lampkę wina czekaliśmy ok 25 min! Odnośnie pokoju- słabiej, a nawet dużo słabiej niż poprzednio. Express ze słabej jakości kawą, brak czajnika w pokoju 4* to dla mnie nie do pomyślenia w zimie! Sorry, ale robienie ciepłej wody czy herbaty z expressu to beznajdziejna oszczędność dla hotelu, która strasznie obniża standard i odczucia gościa. W strefie spa połowa rzeczy nia działa (w jacuzzi tylko połowa hydromasaży działała, w basenie żaden). Po tych doświadczeniach nie mam ochoty ponownie odwiedzać Waszego hotelu."
"Zalety: Wszystko jest na miejscu. Przepyszne jedzenie, strefa relaksacyjna super, naprawdę można odpocząć, a rozmieszczenie wszystkiego wygodne. Śmiało można przejść z basenu w samym ręczniku do pokoju ☺️ a club na samym dole to totalne mega pozytywne zaskoczenie ! ♥️"
"Zalety: Wyjątkowy wystrój i klimat, bardzo smaczne jedzenie w restauracji Patio
Wady: Zimno w pokoju, słaby wybór na śniadanie, nieświeże pieczywo"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: