+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
4-gwiazdkowy obiekt Hotel Beograd usytuowany jest w miejscowości Čačak i oferuje wspólny salon, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Uzdrowisko termalne Rudnik – 37 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Goście mogą korzystać z wanny z hydromasażem, a także podziwiać widok na miasto. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Każdy pokój wyposażono w klimatyzację, a wybrane pokoje mają balkon. Pokoje wyposażone są w szafę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Monaster Žiča – 42 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Morawa, znajduje się 26 km od obiektu Hotel Beograd.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, wanna z hydromasażem / jacuzzi, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, galerie sztuki, puby, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Hotel ok, 4* to raczej przesada. Bardzo przyjazny personel, reagujący na oczekiwania klienta. Miałem awarię alternatora co spowodowało konieczność przedłużenia pobytu o parę godzin - nie było z tym problemu.
Wady: Mało miejsca na parkingu."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: