
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Zrekonstruowany w 2017 roku obiekt SPA hotel Royal Palace oferuje luksusowe zakwaterowanie w samym sercu uzdrowiska Turčianske Teplice, tuż przy parku. Różne zabiegi i usługi z naciskiem na rehabilitację kardiologiczną są dostępne bezpośrednio w centrum terapeutycznym. Dzięki leczniczym właściwościom wody mineralnej, ta woda lecznicza jest wykorzystywana do leczenia chorób układu mięśniowo-szkieletowego, neurologicznego, urologicznego oraz trawiennego. Wykorzystuje się ją także we wspomaganiu leczenia chorób onkologicznych. Każdy pokój w obiekcie SPA hotel Royal Palace wyposażony jest w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych, minibar, telefon oraz radio. Goście mogą również korzystać z łazienki. W całym budynku zapewniono bezpłatne WiFi. Większość pokoi obejmuje również balkon. Pozostałe udogodnienia oferowane przez hotel to balneoterapia, leczniczy i rehabilitacyjny instytut INCARE, ogród zimowy, letni taras the Royal, prywatny salon oraz sala balowa Kursalon ze sceną i galerią, odpowiednia na konferencje i imprezy do 200 osób. Hotel jest bezpośrednio połączony z parkiem wodnym Turčianske Teplice. Goście mogą wypić drinka w barze w holu, który oferuje szeroki wybór wysokiej jakości napojów, przekąsek i deserów lub zrelaksować się w barze Kolonáda, z którego roztacza się widok na otoczenie hotelu. Posiłki serwowane są w restauracji Sissi, która serwuje dania kuchni międzynarodowej i oferuje wysokiej jakości wina z całego świata w lokalnej winotece. Na miejscu Goście znajdą również salon cygar i będą mogli się napić kieliszka koniaku lub whisky. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania turystyki pieszej i rowerowej. Odległość od lotniska Pieszc wynosi 80 km.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Royal Palace o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 4 EUR za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 4 do lat 15 płacą € 75 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Dzieci od lat 4 do lat 15 płacą € 55 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, narciarstwo, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, usługa parkingowego, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, przechowalnia nart, szkółka narciarska, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, punkt sprzedaży karnetów narciarskich, kąpiele termalne / gorące źródła, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, wieczorne rozrywki, park wodny, codzienne sprzątanie, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, zjeżdżalnia wodna, sala zabaw, plac zabaw, posiłki dla dzieci, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do badmintona, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, zabiegi upiększające, manicure, pedicure, strzyżenie, koloryzacja włosów, układanie włosów, zabiegi na ciało, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, fitness, zajęcia fitness, trener personalny, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, galerie sztuki, wieczory tematyczne z kolacją, muzyka na żywo, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
"Zalety: Piękny hotel z przylegającym aquaparkiem. Wszystko co potrzebne do zrelaksowanie się. Personel bardzo pomocny i przyjazny. Czystość na wysokim poziomie. Woda mineralna bezpośrednio ze źródła, bez ograniczeń, całodobowo.
Wady: Brakowało mi informacji w pokoju o ofercie zabiegowej (jakie zabiegi, na co zalecane, ile trwają, jaki koszt), restauracyjnej (oferta restauracji, menu, możliwość zamówienia do pokoju, oferta napojów) , chociażby w języku angielskim. Moglibyśmy w spokoju zastanowić się i wybrać dla siebie coś odpowiedniego. To drobiazg, ale spowodowałby, że więcej pieniędzy zostawilibyśmy w hotelu."
"Wady: W całym obiekcie zapachy z kuchni śmierdzi smażonymi rybami.Niedopuszczalne!!!!😩"
"Zalety: WYBORNA KAWA!!!!
Wady: bardzo mały pokój !!! ~17m"
"Zalety: Najlepszy hotel na świecie. Luksus i samo piękno. Najlepsze SPA na Słowacji. Obsługa w restauracji jak w niebie."
"Zalety: Bardzo, bardzo czysty hotel z super miejscem na spokojny relaks w basenie termalnym i części spa,
kompetentny Pan manager hotelu
Wady: Tak naprawdę poza Panem managerem nikt w hotelu nie zna innego języka poza słowackim (co w hotelu 5 gwiazdkowym powinno być standardem) i nikt z personelu nie potrafił nam pomóc w żadnej sprawie poza wspomnianym Panem managerem. jako hotel 5 gwiazdkowy to chyba jakaś pomyłka ogólnie nie polecam , tak naprawdę to powinny być 3 gwiazdki.
Meldunek w późnych godzinach wieczornych trwa bardzo długo
po zamówieniu drinków u pani recepcjonistki ponieważ w barze nie było pracownika usłyszeliśmy po 10 minutach że niestety ale wszyscy pracownicy są zajęci wydawaniem kolacji i nikt nas nie obsłuży, po czym osobiście udaliśmy się do restauracji zamówić drinki a na wspomnianej kolacji siedziały dwie osoby jak na Hotel tej klasy obsługa wygląda kiepsko,"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: