+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Happy Stay Sopot Monte Cassino 44 E znajduje się w centrum miejscowości Sopot i oferuje bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Sopot – 400 m, Plaża Jelitkowo – 2,4 km. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się kuchnia z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką, jak również część wypoczynkowa z rozkładaną sofą, telewizor z płaskim ekranem, pralka oraz prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Wyposażenie obejmuje także płytę kuchenną i czajnik. W pobliżu obiektu Happy Stay Sopot Monte Cassino 44 E znajdują się liczne atrakcje, takie jak Krzywy Domek, Sopockie Molo i Stacja kolejowa Sopot. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 19 km od obiektu Happy Stay Sopot Monte Cassino 44 E. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Happy Stay Sopot Monte Cassino 44 E o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 400 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Za zameldowanie w godzinach 18:00–20:00 pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 100 PLN. Przyjazd po 20:00 wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 150 PLN. Wymeldowanie przed godziną 08:00 podlega dodatkowej opłacie w wysokości 100 PLN. Możliwość późnego przyjazdu musi zostać potwierdzona przez personel obiektu. W związku ze zmianą przepisów podatkowych przed dokonaniem płatności należy podać numer NIP. Po wydrukowaniu paragonu fiskalnego bez numeru identyfikacji podatkowej wystawienie faktury nie będzie możliwe. Goście, którzy chcą otrzymać fakturę, proszeni są o podanie niezbędnych danych podczas dokonywania rezerwacji.
zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, pokoje dźwiękoszczelne, kręgielnia, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, park wodny, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, plaża, transfer, galerie sztuki, puby, stand-up, wieczór filmowy, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
"Zalety: Blisko morza, blisko wszystkiego. W pokoju było wszystko czego potrzebowaliśmy.
Wady: Apartament musiał być po zalaniu ponieważ zapach był nieprzyjemny. Ciuchy niestety „przeszły” tym zapachem. Okno w okno mieliśmy Krzywy domek zatem kończyliśmy imprezę raZem z dyskoteką o 5rano a zaraz po tym
Rozpoczynało się sprzątanie ulicy. Dogodność bo blisko lecz bardzo blisko może być również utrapieniem."
"Zalety: + świetna lokalizacja, wszędzie blisko
+ czysty pokój
+ wydajna klimatyzacja
+ uprzejmy i bezproblemowy kontakt z właścicielem
+ samodzielne wymeldowanie
Wady: - długie oczekiwanie (ze zmęczonymi dziećmi po 6-cio godzinnej podróży) na osobę od której miałam odebrać klucze i dopełnić formalności, mimo że wcześniej zgłosiłam godzinę przyjazdu
- internet wifi oferowany w pokoju działał słabo, ciągle rozłączało nam urządzenia, musieliśmy korzystać z własnego
- nie z winy Obiektu, ale duży minus dla rodzin z dziećmi to fakt że nocami jest bardzo głośno - w okolicy jest jakiś klub, słychać głośno muzykę, do tego hałas z ulicy - ludzie, uliczni grajkowie, do bardzo późnych godzin nocnych - takie uroki mieszkania w samym sercu sopockiego deptaka :)"
"Zalety: Lokalizacja super! Przy samym Monciaku,200metrow od molo więc rewelacja!
Wady: Dostałam inny pokój,niż zamówiłam!Wszędzie na rezerwacjach mam zdjęcia pokoju,który zarezerwowałam a otrzymałam inny!Pan twierdził,że to wina Booking bo mieszają zdjęcia! To co przepraszam?rezerwuje w ciemno pokój?Nie mogę go wcześniej zobaczyć na zdjęciach bo strona miesza?Płacę z góry,bez możliwości anulowania rezerwacji,dodatkowo 400zl wstepnego i dostaje coś zupełnie innego?Kpina!Byłam tam trzy doby a przez dwie nie miałam telewizji a wiedzieli o tym bo zadzwoniłam do nich 10min.po wejściu do pokoju więc czekałam na naprawę 2doby!Szafki nocne poklejone białymi taśmami,ściany odrapane w kilku miejscach,w łazience szafka też odrapana,widać,że stoi tam długo!Kontakt z personelem trochę dziwny bo sami piszą SMS a jak ja napisałam z pretensjami to zero odzewu! Trzy lata temu byłam w hotelu obok,w drugiej kamienicy i nawet nie ma co porównywać!Tam wszystko było idealne! Ogólnie nie polecam!"
"Zalety: lokalizacja ok na szczescie byl odkurzacz i mogliśmy odkurzyc brudną podłoge ktorą zastalismy
Wady: Brudna podłoga, wszędzie kurz, prysznic obrzydliwy,
apartament bardzo maly,"
"Zalety: Lokalizacja super.
Wady: Apartament to około 10 m kw. Czystość taka sobie. Niestety korytarz to porażka. Brudny i zaniedbany. Pokoj jest w starej kamienicy
Zdjęcia na Booking to zbiór wszystkich lokali. Niestety mi sie trafił chyba najmniejszy. Bez kanapy a jedynie z dwoma krzesłami i malutkim stolikiem.
Lepiej dopłacic troche pieniędzy i wziąć coś lepszego.
Ogólnie pokój dla mniej wymagających"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: