+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: Z pewnością wrócimy! Wszystko wskazuje na to, że to będzie nasze miejsce na kolejny wyjazd 💜
Wady: Najbardziej rozczarowała nas postawa kelnera/barmana w restauracji a'la carte. Nie znamy jego imienia. "Zajmował się" naszym stolikiem 26.12 okolo godz. 20.30. Nie spotkaliśmy dotad tak negatywnego kelnera. Tak samo beznadziejnie prezentował się przy innych stolikach. Poza tym zwrócilibyśmy jeszcze uwagę o dokładniejsze czyszczenie stolików, zarówno w restauracji głównej, jak i a'la carte."
"Zalety: Dostałam w cenie podwyższenie kategorii pokoju. Pokój wyjątkowy, czysty, przyjemny. Żałowałam, że byłam tam tylko jedną noc i nie mogłam skorzystać z zaplecza spa. Szlafroczki w pokojach tez były ok.
Wady: Wszystko oky."
"Zalety: Świetna karta w restauracji
Wady: Nie ma się czego czepić, tak ma dobrą sprawę"
"Zalety: wszystko ok, jedzenie w restauracji bardzo pyszne, niesamowity klimat. Pokój też bardzo ok."
"Zalety: Świetny hotel czyściutki ładne pokoje i przemiła obsługa naprawdę polecam
Wady: Woda w jacuzzi zbyt zimna mogłaby być trochę cieplejsza"
"Zalety: sniadanie bardzo słabe
Wady: sniadania , skrzypiace łóżko"
"Zalety: Basen solankowy"
"Zalety: Pieknie położony hotel, przestronny pokoj bardzo przyjemna strefa SPA. Możliwość przyjazdu z pieskiem, idealny na relaks i wypoczynek"
"Zalety: Obiekt godny polecenia, nowocześnie, czysto, doskonałe śniadania i obiadowe dania z karty. Fajna strefa SPA. Byłoby idealnie, gdyby parking był w cenie noclegu.
Wady: O wiele zbyt głośna muzyka na żywo w barze w godzinach wieczornych przeszkadzająca w konsumpcji i zwykłej rozmowie. Muzyka powinna mieć charakter towarzyszący, a nie dominujący - my nie przychodziliśmy na koncert, tylko do restauracji.... Nie mam natomiast zastrzeżeń co do jakości samej muzyki i umiejętności muzycznych grających panów:)"
"Zalety: -Świetne spa & wellness - przyjemna strefa relaksu, pani kosmetolog podeszła indywidualnie i dobrała odpowiedni zabieg.
-Dobra obsługa baru/restauracji
-Panowie na recepcji bardzo sprawni i pomocni
Wady: -Bardzo niekontaktowa Pani recepcjonistka. W nocy włączył się alarm przeciwpożarowy, nie było żadnej informacji. Zapytana o to rano stwierdziła że to była awaria i że było to bardziej uciążliwe dla recepcji z uwagi na odcięcie systemu niż dla gości...
-Brak możliwości ustawienia termostatu - albo za gorąco albo za chłodno
-Menu restauracji nie było oszałamiające, brak klasyków które można zjeść w większości hoteli tej klasy
-Skrzypiące i niewygodne łóżko"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: