
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Lagoon Inn, usytuowany w miejscowości Hambantota, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Rezerwat ptaków Bundala – 10 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Tissa Wewa ( 16 km), Tissamaharama Raja Maha Vihara ( 18 km), Miasteczko filmowe Ranminitenna Tele ( 24 km). Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono balkon z widokiem na ogród. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie mają prywatną łazienkę i wyposażone są w klimatyzację. W wybranych opcjach zakwaterowania znajduje się również część wypoczynkowa. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kirinda Temple – 30 km, Świątynia Kataragama – 34 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Mattala Rajapaksa, znajduje się 18 km od obiektu Lagoon Inn.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, biuro informacji turystycznej, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: