
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Featuring free WiFi, a restaurant and a barbecue, De Silva Windresort Kalpitiya offers accommodation in Kalpitiya. The resort has a terrace and views of the garden, and guests can enjoy a drink at the bar. Certain rooms include a seating area for your convenience. You will find room service and gift shop at the property. You can engage in various activities, such as snorkelling, windsurfing and diving. The property offers kitesurfing lessons and rental. air conditioning is charged extra at 6 USD per person/ night when used.
Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. As imposed by the government of Sri Lanka, along with this hotel booking, there are other requirements that need to be met in order for you to obtain the Visa to enter the country. The property will assist you with all this information. The details will be sent to you via a message post-reservation. Disclaimer: Please note, classification of level-1 properties and the above information can change based on government regulation changes. Therefore, please ensure to refer to SLTDA protocols prior to making a reservation.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, pokoje rodzinne, pokój gier, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, masaż, bilard, tenis stołowy, karaoke, windsurfing, rzutki, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, zespół animatorów, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, kąpiele termalne / gorące źródła, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do badmintona, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, zajęcia jogi, zajęcia fitness, trener personalny, basen dla dzieci, plaża, transfer, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, lekcje gotowania, muzyka na żywo, łucznictwo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: obsługa była bardzo miła i pomocna. jedzenie bardzo smaczne.
Wady: jak na tak podstawowe i surowe pokoje, cena bardzo wysoka. hotel znajduje się na końcu wszystkiego i jest się skazanym na bycie tam. szkoła Kite średnia - słaby sprzęt i bardzo słabi nauczyciele. brak profesjonalizmu i ciśnienie na pieniądze. zmieniliśmy pobyt z 7 dni na 2 i przenieśliśmy się na strone od morza - zdecydowanie polecam szkole KiteLanka - dobry sprzet, fajna i profesjonalna ekipa. nie trzeba mieszkać w resorcie żeby sobie tam pływać."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: