+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: Lokalizacja
Wady: Kamień w kabinie prysznicowej 🙄"
"Zalety: Obiekt bez zastrzeżeń, lokalizacja, budynek super !
Wady: Małe braki organizacyjne"
"Wady: W łazience jest za ciemno, mi było ciężko przyciąć brodę, nie wiem czy kobieta byłaby w stanie zrobić makijaż"
"Zalety: Dobry kontakt z właścicielem obiektu.
Wygodne łóżko, ciepło (byliśmy w październiku myślałam że ogrzewanie jeszcze nie będzie działało), winda, dużo sklepów obok, wszystko co potrzebne dostępne w mieszkaniu. Cisza i spokój.
Wady: Znalazłam czarne włosy na talerzach w szafce...
Odpływ pod prysznicem zatkany przez co woda wylewała się z pod prysznica, pan ochroniarz który nie dał sobie wytłumaczyć że opuszczając garaż dostałam wytyczne co do otwarcia bramy tylko zaczął krzyczeć na mnie i mnie obrażać! Po próbie podjęcia dyskusji wsiadłam w auto i odjechałam."
"Zalety: Bardzo przytulne mieszkanie ze znakomitą lokalizacją."
"Zalety: Wszystko jest ok"
"Zalety: Apartament ładny, widny, dużo szafek, przestronny salon z dobrze wyposażonym aneksem; balkon z krzesłami; widok na miasto amazing :) różnego rodzaju oświetlenie nadające klimat miejscu; przestronna łazienka. Polecam"
"Zalety: Czysty, nowoczesny apartament, przepiękny widok na panoramę miasta, wszystko co potrzebne praktycznie na miejscu, przestronny, komfortowy i bardzo wygodny. W pobliżu restauracje i sklepy.
Wady: Ręczniki czyste ale odrobinę sfatygowane."
"Zalety: Doskonały kontakt z personelem , szybkie odpowiedzi na pytania
Wady: Nie bardzo zrozumiały jest opis do wejścia ponieważ podany kod zawiera znaki których nie ma na klawiaturze a w tym miejscu musi być kluczyk my się domyśliliśmy ."
"Zalety: Dobra lokalizacja, sprawna obsługa, wszystko przebiegało poprawnie. Bardzo dobry kontakt z obsługa apartamentów.
Pomimo bardzo słabego śniadania - reakcja obsługi apartamentu i sposób załatwienia reklamacji WZOROWY. Zostały zwrócone pieniądze za pozostałe 3 śniadania.
Wady: Zamówione śniadanie do noclegi - okazało sie że dostarczane są przez zewnętrzna firma cateringowa.
Obsługa firmy cateringowej na poziomie żenującym. W 1 dniu miało być dostarczone o godz 9.00. O 8 rano obudziło nas pukanie do drzwi, pomimo wyraźnej prośby w dniu poprzednim że dostawa na 9.00.
Śniadanie na 2 osoby kosztuje 90 zł/dobę. Dostarczone produkty o wartości około 20 zł. Zakupione towary w Biedronce. Brak saszetek herbaty i kawy, cukru, soli. Brak soku - nawet najtańszego. Do hotdoga brak musztardy czy keczupu.
Po reklamacji, u obsługi apartamentu, na którą szybko zareagowała, nieststy firma cateringowa stwierdziła że nie może na dalsze śniadania dostarczyć takich produktów (cukier, sól, herbata kawa, mleczko czy śmietanka).
NIE ZAMAWIAĆ ŚNIADAŃ DO APARTAMENTU."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: