+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Wady: Zbyt głosno było słychać tramwaje."
"Wady: Bardzo brudno. Nie trzymaliśmy rzeczy w lodowce bo była tak brudna.
Bardzo głośno od tramwajów.
Mieszkanie wymaga odświeżenia, choć gdyby było czyste pewno wyłamana klamka czy odstające gniazdka i popękane framugi byłyby do zniesienia."
"Zalety: Fajna, klimatyczna kawalerka. Na pewno tam wrócę."
"Zalety: Lokalizacja bardzo dobra, bliskość przystanków komunikacji miejskiej oraz sklepu spożywczego bardzo na plus. Apartament czysty i przyjemnie urządzony, było w nim wszystko czego potrzebowaliśmy podczas krótkiej wizyty.
Wady: nie zauważyłam niczego co należałoby jakoś mocno poprawić."
"Wady: Troche głosno od ulicy"
"Wady: Sekundę po wejściu do apartamentu już wiedziałam że będzie „pięknie”. Okropny zapach z toalety….. wynajmując apartament nie wyobrażałam sytuacji ze będę musiała zając się sprzątaniem i myciem toalety….
Podłoga brudna. Jedząc przy stole kleiły mi się ręce do niego. Na podkładkach na stole uchwalona konstytucja…
Apartament był wynajęty na 3 dorosłe osoby i 1 dziecko. Rozkładana kanapa ciągle się rozjeżdżała, było to nie spanie a męczenie się. No i oczywiście naczynia w szafce🤦🏻♀️Rozumiem że poprzedni wynajmujący mógł nie domyć ale skoro sprawdzacie stan mieszkania po wymeldowaniu się to warto sprawdzić też czy następni goście nie będę musieli oprócz kibla umyć sobie naczynia."
"Zalety: wielkość pokoju, czystość, wygodne łóżko.
Wady: Brak firanek w oknach, za krótkie zasłonki."
"Zalety: wyposażenie"
"Wady: Bylem tam razem ze swoja rodzina - zona i naszym malym dzieckiem i chciałbym podzielić się swoja opinia.
Niestety pobyt został anulowany ze względu na rażące zaniedbanie ze strony gospodarza – smrod stechlej nikotyny po wejściu, przepocone poduszki, koldra i plamy na prześcieradle niewiadomego pochodzenia.. udokumentowane zdjeciami.
Gospodarz zaproponowal zwrot 50% pod warunkiem ze anulujemy rezerwacje pod grozba ze strony gospodarza ze:
- albo zglosze anulacje do booking albo nie dostane zadnych pieniędzy za zwrot.
Był to okres przed swiateczny wiec kosztowalo mnie to bardzo dużo nerwow, szukanie kolejnego noclegu dla mojej rodziny i ogolne zle nastroje..
Zona z dzieckiem nie chciała tam zostać i po nie udanych probach wietrzenia i sprzątania w tym obiekcie opuscila to miejsce wraz z dzieckiem.
W skrocie:
- Wszechobecny smrod stechlej nikotyny,
- Brudna posciel (z plamami niewiadomego pochodzenia), przepocone (nie swieze poduszki i koldra), brudny fotel i kanapa.
- ogolne wrazenie: smrod i brud, widac ze apartament nie byl w ogole przygotowany dla rodziny z malym dzieckiem.
- Obiekt nie jest wart swojej ceny!
edit: odpowiedz 12.01.2023:
Rozumiem Pana zdenerwowanie moja opinia, ale zdecydowanie tutaj Pan przesadził.
Pomówienie mojej osoby ze jestem alkoholikiem, że nie radze sobie z życiem codziennym, że mam problem z zona,
ze nie rozumie pan dlaczego w swojej opinii wspomniałem o dziecku i ze jeszcze rezerwując apartament za 140 EURO szantażuje Pana o jakieś 8 EURO i ze jak mnie nie stać na podróże do Polski to powinienem zostać w Niemczech to po prostu szczyt chamstwa.
Przecież Pan wie ze cala nasza rozmowa jest zapisana w mailach, jak ma pan odwagę niech Pan to upubliczni w odpowiedzi na moja opinie, wtedy każdy wyciągnie sobie wnioski sam..
Rozumiem tez, że dostał Pan ode mnie najniższa ocenę z możliwych, ale akurat w tym przypadku sam Pan na nią zapracował.
Nawet kilku innych Pana gości wspomniało w swoich opiniach o tym samym co ja..."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: