
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Ten hotel urządzony w stylu górskiej chaty położony jest w spokojnej okolicy w centrum miasta, 5–7 minut spacerem od stacji kolejki linowej Klein Matterhorn. Na miejscu Goście mogą bezpłatnie korzystać z WiFi oraz sauny. Za dodatkową opłatą Hotel Adonis oferuje ograniczony transfer do oddalonego o 15 minut spacerem dworca kolejowego w Zermatt. Usługa ta nie jest gwarantowana i należy ją rezerwować z wyprzedzeniem. Pokoje są wyposażone w rustykalne meble z drewna, biurko, sejf oraz telewizor z dostępem do kanałów kablowych. Dysponują one ponadto balkonem. Za dodatkową opłatą Goście mogą korzystać z sauny i solarium. Z kolei wstęp do kabiny na podczerwień jest bezpłatny. Sprzęt narciarski można wypożyczyć w oddalonym o 5 minut spacerem partnerskim sklepie. Gościom przysługuje kupon zniżkowy, który można otrzymać w recepcji.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Adonis o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Please let the property know your estimated time of arrival. The reception is not on site all day; we can be reached by phone and we have a self check-in tool. We ask you to check in with us online. You will receive the link by e-mail 3 days before arrival. Our hotel door closes at 10:00 p.m. After that, access is only possible with a PIN code. In case of late arrival after 20:00 please contact the hotel at least 1 day before your arrival. You will then receive the PIN code. The hotel arranges a limited shuttle service upon request and subject to availability for a fee of CHF 6.00 per person and trip. For more information please contact the property directly. Zermatt is car-free. You can park your car in a parking garage in Täsch and then continue to Zermatt by train or taxi.
W przypadku rezerwacji więcej niż 3 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Dzieci nie są akceptowane.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
zwierzęta domowe są akceptowane, bar, sauna, ogród, pokoje dla niepalących, pralnia, narciarstwo, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, piesze wycieczki, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, przechowalnia nart, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, punkt sprzedaży karnetów narciarskich, automat z napojami, automat z przekąskami, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, bilety transportu publicznego, wino / szampan, meble ogrodowe, miejsce na piknik, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: