+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
A 5-minute walk from Sukhumvit MRT station and Asok BTS station, Night Hotel Bangkok is located on Sukhumvit 15. It offers a rooftop swimming pool and rooms with 42-inch flat-screen TVs. Free WiFi access and parking are available. Night Hotel Bangkok is Pet-Friendly. The stylish rooms at Night Hotel Bangkok are spacious and come with modern décor. Each room features Egyptian bed-sheet cotton and allergen-free pillows. Other amenities include a filled minibar, tea&coffee making with boiler and bathroom amenities on-demand. The hotel offers laundry and dry cleaning services. Currency exchange services are also available. Flava Restaurant offers views of Bangkok city, and serves up a wide spread of Italian and Thai dishes. The Flava Lounge provides a comfortable venue for guests to sip their cocktails. Night Hotel Bangkok is 25 km from Suvarnabhumi Airport and Don Mueng Airport. Walking distance 450 metres from Terminal 21 and Robinson Shopping Malls. Arnabhumi Airport is 31.1 km from the property.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Night Hotel Bangkok - Sukhumvit 15 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 1000 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 14 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Please present the same credit card used to guarantee your booking when checking in. If the guest name does not match the name on the credit card, the hotel will ask for an alternative payment method. Please note that the property offers free shuttle service via Tuk Tuk to Terminal 21 Shopping Mall from 08:00 to 20:00 hrs daily. Guests wishing to make use of the service are kindly requested to contact the property directly for more information. The hotel will mandatory request 1,000 Baht deposit per person (cash or credit card) upon arrival to cover incidentals and expenses.
W przypadku rezerwacji więcej niż 10 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (konieczna jest rezerwacja) i mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 4 do lat 11 płacą THB 225 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 12 lub więcej lat płacą THB 1 200 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, basen na dachu, basen z widokiem, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, legowisko dla pupila, miski dla pupila, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, basen, happy hour, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Lokalizacja bardzo dogodna, fajny basen na 11p. , bardzo miły personel. W pokojach jest czysto i wygodnie.
Wady: Śniadania mogłyby być bardziej różnorodne."
"Zalety: Dobra lokalizacja blisko stacji. Ładny basen na dachu. Smaczne śniadania. Pokoje czyste i przestronne.
Wady: Wanna z źle przemyślaną obudową (półki dookoła), na której podczas brania prysznica zbiera się woda i spływa na podłogę."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: