
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Ośrodek Amala Grand Bleu Resort - SHA znajduje się na stromym wzgórzu w miejscowości Kamala Beach, 3,2 km od parku rozrywki Phuket FantaSea i około 10 minut jazdy od plaży Patong. Z każdego apartamentu roztacza się widok na Morze Andamańskie oblewające wyspę Phuket. Wszystkie apartamenty są klimatyzowane i dysponują dużym tarasem z prywatnym basenem. Znajduje się w nich telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych, łazienka oraz część wypoczynkowa. Ośrodek oferuje śniadanie kontynentalne lub do wyboru z karty oraz wybór dań przygotowywanych zgodnie z zasadami halalu. Goście mogą korzystać z obsługi pokoju. Mówiący po angielsku i tajsku personel całodobowej recepcji chętnie udziela przydatnych informacji i praktycznych wskazówek na temat okolicy. Istnieje możliwość skorzystania z transferu. Obiekt jest strzeżony przez całą dobę. Odległość od międzynarodowego lotniska na wyspie Phuket wynosi 20 km.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Amala Grand Bleu Resort Hilltops - SHA o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Bezpłatny transfer między obiektem a centrum handlowym Jungceylon jest dostępny 4 razy dziennie.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, zabawki do wody, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, basen bez krawędzi, basen z widokiem, mały basen, brodzik, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Basen w pokoju, smaczne śniadania, darmowy transport na plażę, smaczne dania w hotelowej restauracji."
"Wady: Nie polecam tego pseudo "resortu".
Otrzymaliśmy nasz opłacony pokój brudny, a sprzątanie zostało tutaj wykonane powierzchownie.
Brudne ściany, pomalowana kanapa długopisem czy wyrwana ściana. To ciebie tutaj spotka. Mieliśmy pokój 525. Dobrze, że zostaliśmy tutaj jedynie 5 dni. Lokalizacja? W środku lasu, do głównej drogi jest jakieś 15 min piechotą, na której i tak nic nie ma. Oczywiście Hotel jest na wzgórzu. Trzeba się bardzo namęczyć żeby te paręset metrów wejść stromo pod górę. Hotel na stronie booking zapewniał, że najbliższa plaża to Nakalay beach, która oddalona jest od hotelu o 550 m. Nie wspomniał jednak, że jest to prywatna plaża innego hotelu. Na miejscu dowiedzieliśmy się od recepcji, że najbliższa plaża z której mogli byśmy korzystać to Kamala beach, jakieś 2,5 km od hotelu. Recepcjonista powie Ci oczywiście, że może Ci zamówić taksówkę za 300 baht. Za inna kwotę Ci nie przyjedzie. Śniadania: Najgorsze jakie w życiu jadłem. Codziennie Skwaszone kiełbaski niby z kurczaka. Dwie kromki chleba, śmierdząca szynka i jeden dżem. Kawa zimna.
Basen ok, w którym woda staje się żółta po 3 dniach.
Internet bardzo wolny. Brak TV. W telewizorze możesz odpalić sobie YouTube, który przy tym Internecie i tak nie działa."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: