
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Keemala usytuowany jest na szczycie wzgórza pośród bujnej roślinności i oferuje widoki na miejscowość Kamala oraz Morze Andamańskie. W ośrodku do dyspozycji Gości jest restauracja, spa oraz centrum odnowy biologicznej, w którym skorzystać można z kojących masaży. Plaża Kamala oddalona jest od obiektu o 2 km. We wszystkich pomieszczeniach dostępne jest bezpłatne WiFi. Domki są gustownie urządzone i dysponują prywatnym basenem. W każdym z nich zapewniono urządzenia multimedialne, część wypoczynkową oraz taras, z którego roztacza się przepiękny widok na tereny leśne oraz morze. W minibarze dostępne są bezpłatne napoje bezalkoholowe i przekąski. Każdy domek mieści ponadto łazienką z wanną i bezpłatnym zestawem wspaniałych kosmetyków. Dodatkowe udogodnienia w obiekcie Keemala obejmują całodobową recepcję, przechowalnię bagażu oraz usługi pralni. W punkcie informacji turystycznej można uzyskać pomoc w organizacji wycieczek i przy zakupie biletów. W wolnej chwili Goście mogą poćwiczyć w centrum fitness lub udać się do sauny. Obiekt dzieli 5 minut jazdy samochodem od parku rozrywki Phuket FantaSea i 15 minut jazdy od tętniącej życiem ulicy Bangla w miejscowości Patong. Odległość ośrodka od międzynarodowego portu lotniczego Phuket wynosi niecałe 19 km. Hotelowa restauracja czynna jest przez cały dzień. Serwowane są w niej dania kuchni tajskiej i międzynarodowej, przygotowywane z doskonałych, świeżych produktów. Na miejscu zamówić można także posiłki zgodne z indywidualnymi wymaganiami dietetycznymi oraz śniadanie dostarczane do pokoju.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Keemala o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 3000 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 14 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Rezerwacji należy dokonać na imię i nazwisko posiadacza karty kredytowej, użytej do jej zagwarantowania. Podczas zameldowania wymagane jest okazanie wspomnianej karty. Należność za pobyt pobierana jest z tej samej karty. Goście, którzy nie okażą karty kredytowej podczas zameldowania, zobowiązani są do ponownego uiszczenia opłaty za pobyt. W momencie dokonywania rezerwacji należy wpisać swoje imię i nazwisko jedynie za pomocą liter z angielskiego alfabetu.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 4 do lat 11 płacą THB 4 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dorośli płacą THB 4 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, basen ze słoną wodą, bar przy basenie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, basen, transfer, całodobowa ochrona, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Obiekt, prywatny consierge który jest do dyspozycji 24h na dobę. Mr Lift był niesamowity.
Wady: Wszyscy do przesady mili całują buty aczkolwiek zupełnie przypadkowo rozbił Kieliszek od szampana i pani w recepcji zarządała prawie 1000 bahtów!!!!! To jest żenada!!! Płacisz prawie $1000 za dobę więc prośba o zapłacenie za kieliszek pokazuje totalny brak szacunku dla gościa"
"Zalety: Czystość, luksus i wystrój
Wady: Ceny jak na Tajlandię myślę że miliarder by się zastanowił."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: