
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Located on the beachfront in north-eastern side of Ko Chang, Amber Sands Beach Resort features a private beach area, free WiFi and a parking area. Featuring a beachfront restaurant with views of the sea, the property also has water sports facilities. Guests can make use of the year-round outdoor pool and bathing area, or relax on their private terrace and enjoy views of the sea and pool. All air-conditioned bungalows in the resort come with a tea or coffee making facilities and a private bathroom with free toiletries, shower caps and slippers. There are also a ceiling fan, a safety deposit box, hairdryer and a refrigerator for added convenience. Guests at the accommodation can enjoy a freshly prepared breakfast, Whilst Traditional Thai dishes, western dishes, snacks and cocktails are also served at the restaurant. The property provides free use of kayaks, stand-up paddle boards, bicycles and table tennis. Ao Sapparot Pier is 3.7 km from the resort, while Khlong Son Temple is 5 km from the property.
W przypadku rezerwacji więcej niż 3 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 3 do lat 17 płacą THB 250 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 6 lub więcej lat płacą THB 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, masaż, tenis stołowy, kajakarstwo, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna plaża, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, brodzik, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen, plaża, transfer, happy hour, lekcje gotowania, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: