
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Baan Chan Lay Koh Chang położony jest w miejscowości Ko Chang i zapewnia bezpłatne rowery, ogród, wspólny salon oraz taras. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, bankomat oraz bezpłatne WiFi. Obiekt jest idealnym wyborem dla alergików. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wat Klong Son – 27 km. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono patio. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie mają prywatną łazienkę z bidetem i bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem i klimatyzację. W wybranych opcjach zakwaterowania znajduje się również część wypoczynkowa. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. W miejscowości Ko Chang i okolicy Goście obiektu mogą uprawiać rozmaite sporty, takie jak wędkarstwo, kajakarstwo oraz jazda na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park Narodowy Koh Chang – 27 km, Khiri Phet Waterfall – 2,6 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Trat, znajduje się 51 km od obiektu Baan Chan Lay Koh Chang. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Baan Chan Lay Koh Chang o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Przed przyjazdem konieczne jest uiszczenie opłaty za pobyt (przelewem bankowym lub za pomocą serwisu PayPal). Po otrzymaniu rezerwacji personel obiektu skontaktuje się z Gośćmi w celu przekazania szczegółowych instrukcji. Goście, którzy planują przyjazd po godzinie 19:00, proszeni są o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy z personelem obiektu w celu uzgodnienia szczegółów dotyczących zameldowania.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
restauracja, obsługa pokoju, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, kajakarstwo, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, posiłki dla dzieci, bilety transportu publicznego, wino / szampan, transfer z lotniska, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: