
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Luksusowy hotel Koh Chang Hideaway sieci Mercure usytuowany jest w zatoce Bai Lan. Obiekt oferuje nowoczesne pokoje urządzone w tajskim stylu, prywatną plażę oraz relaksujące zabiegi w spa. Goście mogą odprężyć się przy pięknym odkrytym basenie. Dodatkowym udogodnieniem jest bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Pokoje dysponują minibarem, zestawem do parzenia kawy i herbaty oraz telewizorem z płaskim ekranem. W łazience znajduje się prysznic z ciepłą wodą lub wanna. W pokojach niektórych kategorii dostępny jest także balkon. Hotel Mercure Koh Chang Hideaway - SHA Extra Plus położony jest na drugiej pod względem wielkości tropikalnej wyspie w Tajlandii. Od lotniska Trat dzielą obiekt 44 km, a podróż samochodem do Bangkoku zajmuje 5 godzin. Goście hotelu mogą bezpłatnie korzystać z parkingu. Hotelowe spa z sauną i wannami z hydromasażem oferuje szeroki wachlarz zabiegów i odprężających masaży. Goście mogą także poćwiczyć w siłowni lub sprawdzić pocztę e-mail w centrum biznesowym. Obiekt zapewnia też klub dla dzieci oraz usługi opiekunek. Restauracja The Bay serwuje dania kuchni tajskiej i międzynarodowej, oferując jednocześnie niezrównanie piękne widoki na morze i basen. Obsługa pokoju dostępna jest przez całą dobę.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 1000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Imię i nazwisko posiadacza karty kredytowej muszą zgadzać się z danymi osoby meldującej się w obiekcie. Kartę należy okazać podczas zameldowania.
W przypadku rezerwacji więcej niż 7 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 4 do lat 12 płacą THB 600 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 13 lub więcej lat płacą THB 1 200 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, bilard, karaoke, wanna z hydromasażem / jacuzzi, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), klub dla dzieci, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, sala zabaw, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, linka alarmowa w łazience, basen z widokiem, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, szatnia / przebieralnia, basen, plaża, transfer, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Przechowalnia bagażu, fajny basen, wystarczająca ilość leżaków, blisko restauracji i sklepów, na miejscu wypożyczalnia skuterów i biuro turystyczne, polecam
Wady: Plaża przy hotelu nie robi tak dobrego wrażenia jak te w pobliżu, do których można dostać się skuterem.
W hotelu dosyć drogie posiłki, warto skorzystać z restauracji znajdujących się w pobliżu hotelu."
"Zalety: Pierwszy raz byłem w tym hotelu w 2017. Niestety COVID zrobił swoje i aktualnie trochę widać, że hotel ma problemy z obsługą, która jest miła ale nie tak sprawna jak kiedyś. Widać już również, że zbliża się czas remontu, aktualnie prowadzony jest już remont niektórych budynków ( nie ma to wpływu na funkcjonowanie hotelu). Mieszkaliśmy w willi z małym własnym basenem, dużo miejsca , pełen komfort."
"Zalety: Pokój z basenem fajna sprawa. Czystość ok. Naprzeciw hotelu świetna restauracja, obok sklep z dobrymi cenami. Ogólnie polecam jeśli masz w zamiarze zwiedzać wyspę a nie siedzieć w hotelu.
Wady: Mimo tego że pokój był zarezerwowany dla 4 osób to był przygotowany tylko dla dwóch , trzy razy interweniowaliśmy w recepcji o uzupełnienie ale bezskutecznie. Hotel wymaga remontu, zdjęcia nie oddają rzeczywistości, zdjęcia prawdopodobnie z lat świetności hotelu. W hotelu cała masa fontann i zbiorników wodnych o które nikt nie dba. Fontanny wyłaczone a woda zielona. Plaża jedna z najbrzydszych jakie widziałem w całej Tajlandii, połowa wybetonowane, woda brudna."
"Zalety: Fantastyczne miejsce na wypoczynek."
"Zalety: Fajnie polozony hotel, z dostepem do barow i restauracji, ale bez zgielku. Wygodny i przestronny pokoj, smaczne sniadania, uprzejmy personel
Wady: Plaza moglaby byc czystsza"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: