
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt La Ong Lay, usytuowany w miejscowości Ko Phayam, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Aow Yai Beach – kilka kroków od obiektu. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, bankomat oraz bezpłatne WiFi. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak usługa konsjerża i stanowisko informacji turystycznej. Personel służy także pomocą w wymianie walut. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono balkon. We wszystkich pokojach w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z okien roztacza się również widok na morze. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Na miejscu i w okolicy można uprawiać rozmaite sporty, takie jak nurkowanie z rurką, oraz grać w rzutki.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 2000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Goście są zobowiązani do uiszczenia przedpłaty za pośrednictwem serwisu Paypal. W ciągu 48 godzin od momentu dokonania rezerwacji Goście otrzymają e-mail ze stosownym linkiem. W celu potwierdzenia rezerwacji należy dokonać płatności w ciągu 48 godzin od otrzymania wiadomości.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci 2 lata płacą THB 300 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby 7 lub więcej lat płacą THB 700 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, windsurfing, rzutki, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, bilety transportu publicznego, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, plaża, transfer, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Magiczna wyspa, wspaniali ludzie. Jednak co do ośrodkamam trochę zastrzen . Pokoj wgl nie zgadzal sie ze stanem rzeczywistym. Zresztą caly osrodek to jak gdyby pieknie na zdjęciach. Domek juz swoje przeżył. Pomimo ze caly osrodek byl wolny nie zaproponowano nam zmiany . Wlascielka sympatyczna kobieta. Ale ma swoj swiat . Cicha spokojna okolica. Codzienne sprzatanie w pokoju .rzadkosc w Tajlandi
Wady: Ceny w restauracji , stosunek jakosci do ceny. Muchy piaskowe . Czulismy sie troche jak intruzi . Nic nie przygotowane pod turyste oprocz Bungalow. Trasa dojazdowa koszmar ,mozna sie niezle wywrocic . Brudno na trasie dojazdowej . Nieprzugotowane lezaki oraz czesc rekreacyjna. Koszmarnie twardy materac"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: