
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Crystal Suites oddalony jest o zaledwie 5 minut jazdy od międzynarodowego lotniska Bangkok-Suvarnabhumi. Na miejscu do dyspozycji Gości są nowoczesne, klimatyzowane pokoje z balkonem, a także odkryty basen, całodobowa recepcja oraz zaplecze konferencyjne. W całym obiekcie można bezpłatnie korzystać z WiFi. Hotel oddalony jest o 5 minut spacerem od centrum handlowego Paseo. W zaledwie 5 minut można dojechać z obiektu do stacji Lat Krabang, na której zatrzymują się pociągi lotniskowej linii Airport Rail Link. Wszystkie pokoje wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem, minibar, sejf oraz czajnik elektryczny. W każdym z nich mieści się też łazienka z prysznicem. Restauracja w hotelu Crystal zaprasza na dania kuchni tajskiej, japońskiej i zachodniej. Na miejscu dostępna jest również kawiarnia serwująca kawę i rozmaite wypieki.
Guests who would like to use the chargeable airport shuttle service are required to provide arrival detail at the time of booking under "Special Requests". The staff will wait for guests at the meeting point on the 2nd floor at Gate 4 at Suvarnabhumi Airport. Please look for "Crystal Suites" sign. For more information, please contact the hotel directly. Please note that the name of the credit card holder must be the same as the guest's name and credit card must be presented to the property upon check-in. If the credit card is not presented, a new payment may be required.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (konieczna jest rezerwacja) i mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci 2 lata płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 7 do lat 17 płacą THB 950 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 7 lub więcej lat płacą THB 950 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, usługa parkingowego, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: