
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
W resorcie
Spróbuj lokalnej kuchni i zrelaksuj się w restauracji. Kawiarnia resortu jest świetnym miejscem na małą przekąskę. Bezpłatne Wi-Fi w obiekcie pomoże Ci pozostać online. Jeśli podróżujesz samochodem, to znajduje się tu strefa bezpłatnego parkowania.
Turyści, którzy przyjadą samochodem, mogą zaparkować w strefie parkowania. Goście mogą też korzystać z takich usług jak: pokój do masażu. Fanów sportu ucieszy centrum fitnessu. Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter.
Dodatkowe usługi oferowane gościom przez resort: pralnia, pralnia chemiczna i concierge. Pracownicy resortu mówią w następujących językach: angielski.
Wyposażenie pokoju
Oto co pomoże Ci odpocząć w Twoim pokoju po długim dniu: prysznic, telewizor i minibar. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.
Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.
Informacje dodatkowe
Some restrictions are also possible in Alternative State Quarantine program hotels. Guests need a mandatory 2-week quarantine.
Since October 2017, all owners of quadrocopters and other unmanned aerial vehicles (drones) are required to register their devices with the National Television and Radio Commission of Thailand (NBTC). In case of violation of the order, Thai law provides for a penalty of up to five years in prison and / or a fine of up to 100 thousand baht (about 3 thousand US dollars).
Mandatory gala dinner fees may apply at Thailand hotels. Guests should contact the hotel directly for more information.
This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place. Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; guestroom doors are sealed after cleaning; the property is cleaned and disinfected with electrostatic spray. Personal protective equipment, including masks, will be available to guests. Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; periodic temperature checks are conducted on staff; temperature checks are available to guests; guests are provided with hand sanitizer; cashless payment methods are available for all transactions; contactless room service is available; masks are required in public areas. Individually-wrapped food options are available for breakfast. Each guestroom is kept vacant for a minimum of 24 hours between bookings. The property affirms that it follows cleaning and disinfection practices of Safety and Health Administration (Thailand) guidelines. Enhanced food service safety measures are in place.
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: