
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Kantary Hotel Korat, usytuowany w miejscowości Nakhon Ratchasima, oferuje odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, centrum fitness oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe The Mall Korat – 1,7 km. Oferta obiektu obejmuje usługę konsjerża. Na miejscu znajduje się również restauracja. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje wyposażone w biurko, czajnik, lodówkę, sejf oraz telewizor z płaskim ekranem. W każdym pokoju zapewniono też balkon i prywatną łazienkę z prysznicem. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Każdego ranka serwowane jest śniadanie w formie bufetu, kontynentalne i amerykańskie. 4-gwiazdkowy obiekt Kantary Hotel Korat oferuje saunę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Terminal 21 Korat – 4,7 km, Świątynia Wat Sala Loi – 7,3 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Buriram, znajduje się 164 km od obiektu Kantary Hotel Korat.
The Kantary Hotel Korat is on soft opening on 15 January 2017. Some guestrooms, Orchards Restaurant and the business centre are fully operational. Other facilities (swimming pool, fitness centre, steam and sauna room and Tapastry Chinese Restaurant) are scheduled to be open by March 2017. The name on the credit card used for the booking should correspond to the guest staying at the property. For reservations made by a third party, you will need to complete an authorisation form and present a copy of the person's ID and credit card.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 4 do lat 11 płacą THB 350 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 12 do lat 17 płacą THB 875 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 4 lub więcej lat płacą THB 700 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, obiady na wynos, faks / ksero, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, łaźnia parowa, fitness, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: