![](/static/layout/hotele/gfx/l11/1.gif)
Trwa ładowanie...
![](/static/layout/hotele/gfx/l11/ajax50.gif)
+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Wevari Heritage, usytuowany w miejscowości Nan, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wat Phra That Chae Haeng – 2,6 km. Oferta obiektu obejmuje restaurację, bar, a także wannę z hydromasażem. W wybranych pokojach zapewniono balkon z widokiem na miasto. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono szafę. Wszystkie pokoje w obiekcie mają prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem i klimatyzację. W niektórych opcjach zakwaterowania znajduje się również część wypoczynkowa. Pokoje wyposażone są w lodówkę. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Nan, znajduje się 4 km od obiektu Wevari Heritage.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, parking przy ulicy, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: