
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Andakira jest położony nieopodal plaży Patong i oferuje basen bez krawędzi oraz 3 lokale gastronomiczne. Goście mogą nieodpłatnie korzystać z transferu na plażę Patong oraz dostępu do Internetu na terenie całego obiektu. Nowoczesne pokoje w hotelu Andakira dysponują balkonem z widokiem na miasto Patong. Każdy pokój wyposażony jest w telewizor z płaskim ekranem, minibar i sejf. Niektóre pokoje zapewniają bezpośredni dostęp do basenu. Goście mogą relaksować się w wannie z hydromasażem, a dzieci – kąpać się w przeznaczonym dla nich basenie. W całodobowej recepcji znajduje się przechowalnia bagażu oraz kantor wymiany walut. Hotel oferuje także punkt informacji turystycznej i usługi pralni. Znajdująca się na świeżym powietrzu restauracja Im-Aim zaprasza na dania kuchni lokalnej i zachodniej. W barze przy basenie można delektować się koktajlami, podziwiając zachodzące słońce. W barze w holu serwowane są lekkie przekąski. Hotel Andakira oferuje łatwy dostęp do sklepów, lokali gastronomicznych i nocnych klubów. Na międzynarodowe lotnisko Phuket można dojechać z obiektu w 45 minut.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Andakira Hotel - SHA Extra Plus o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 2000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Please note that in case of early departure, the hotel reserves the right to charge the total amount of the reservation. Please note that the name of the credit card holder must be the same as the guest's name and the credit card and passport must be presented to the property upon check-in. For the cardholder's protection, If the cardholder is not present, full payment will be taken on the presented card and the pre-payment will be credited back to the original card. Additional authorizations for incidental charges can be processed on separate card. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. A compulsory New Year buffet dinner will be held on December 31st, 2024. Buffet Dinner is inclusive for 2 guests per room within the room rates. Triple rooms and Deluxe Triple rooms are inclusive for 3 guests, while Family Suites and Deluxe Grand Suites are inclusive for 4 guests for reservations made from April 3, 2024, onwards. Additional guests will incur the following charges: THB 2000 per adult THB 1000 per child (aged 4-11 years) Children under 4 years old dine free of charge.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby 4 lub więcej lat płacą THB 1 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, masaż, bilard, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, automat z napojami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, prywatny parking, zabawki do wody, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, płotek wokół basenu, basen, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
"Zalety: Hotel klasy turystycznej. Bez fajerwerków ale stosunek jakości do ceny uczciwy, śniadania baza powtarzająca się przez 12 dni ale każdego dnia było jakieś inne danie na ciepło. Lokalizacja też mi odpowiadała z daleka od zgiełku. Hotel na tyle spełnił moje oczekiwania, iż dwukrotnie przedłużyłam pobyt. Podczas pobytu w Tajlandii nie potrzeba nic więcej jak hotelu o tym standardzie. Jest tylko bazą noclegową. Zdecydowanie polecam. A zawsze jest coś do czego można byłoby się "przyczepić" ale nie o to chodzi w zwiedzaniu świata. Pamiętajmy też o realiach kraju, który odwiedzamy 4 * turystyczne to nie 4* "biznesowe" w światowych metropoliach :)"
"Zalety: Hotel klasy turystycznej. Bez fajerwerków ale stosunek jakości do ceny uczciwy, śniadania baza powtarzająca się przez 12 dni ale każdego dnia było jakieś inne danie na ciepło. Lokalizacja też mi odpowiadała z daleka od zgiełku. Hotel na tyle spełnił moje oczekiwania, iż dwukrotnie przedłużyłam pobyt. Podczas pobytu w Tajlandii nie potrzeba nic więcej jak hotelu o tym standardzie. Jest tylko bazą noclegową. Zdecydowanie polecam. A zawsze jest coś do czego można byłoby się "przyczepić" ale nie o to chodzi w zwiedzaniu świata. Pamiętajmy też o realiach kraju, który odwiedzamy 4 * turystyczne to nie 4* "biznesowe" w światowych metropoliach :)
Wady: Wiem wiem.... zasady .... ale czasem nie potrzeba nic więcej jak dobrej woli.... Finalnie wyjazd z dzieckiem więc nie wyobrażam sobie 4 godzin oczekiwania w recepcji w mega upale na transfer powrotny na lotnisko. Puenta late check out płatny - za każdą dodatkową godzinę ... To było słabe zwłaszcza że byłam w tym hotelu 12 dni."
"Zalety: Hotel klasy turystycznej. Bez fajerwerków ale stosunek jakości do ceny uczciwy, śniadania baza powtarzająca się przez 12 dni ale każdego dnia było jakieś inne danie na ciepło. Lokalizacja też mi odpowiadała z daleka od zgiełku. Hotel na tyle spełnił moje oczekiwania, iż dwukrotnie przedłużyłam pobyt. Podczas pobytu w Tajlandii nie potrzeba nic więcej jak hotelu o tym standardzie. Jest tylko bazą noclegową. Zdecydowanie polecam. A zawsze jest coś do czego można byłoby się "przyczepić" ale nie o to chodzi w zwiedzaniu świata. Pamiętajmy też o realiach kraju, który odwiedzamy 4 * turystyczne to nie 4* "biznesowe" w światowych metropoliach :)
Wady: Wiem wiem.... zasady .... ale czasem nie potrzeba nic więcej jak dobrej woli.... Finalnie wyjazd z dzieckiem więc nie wyobrażam sobie 4 godzin oczekiwania w recepcji w mega upale na transfer powrotny na lotnisko. Puenta late check out płatny - za każdą dodatkową godzinę ... To było słabe zwłaszcza że byłam w tym hotelu 12 dni."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: