
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Burasari Phuket Resort & Spa to tropikalny ośrodek położony przy plaży Patong, zaledwie 10 minut spacerem od centrum handlowego Jungceylon. Na miejscu Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi, 2 odkrytych basenów i restauracji. Obiekt usytuowany jest 10 minut spacerem od nocnych klubów przy ulicy Bangla Road. Dojazd na międzynarodowe lotnisko w Phuket zajmuje 40 minut. Transfer lotniskowy oferowany jest na życzenie i za dodatkową opłatą. Pokoje w ośrodku Burasari Resort są klimatyzowane i dysponują balkonem lub tarasem. W każdym z nich znajduje się telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Dla Gości przygotowano również kapcie i bezpłatny zestaw kosmetyków. Niektóre pokoje mają ponadto bezpośredni dostęp do basenu. W wolnym czasie Goście mogą zrelaksować się na leżakach przy basenie, podziwiając widoki na bujną roślinność. Spa by Burasari oferuje tradycyjne tajskie masaże i zabiegi kosmetyczne. Na miejscu działa ponadto punkt informacji turystycznej oraz wypożyczalnia samochodów. W hotelu akceptowane są płatności kartą UnionPay. Restauracja Kantok serwuje wyśmienite dania kuchni tajskiej i śniadanie w formie bufetu. Stoliki dostępne są także na świeżym powietrzu. Wieczorem w restauracji organizowane są występy taneczne. Na orzeźwiające napoje Goście mogą wybrać się do baru Misty, baru przy basenie oraz baru z sokami.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Burasari Phuket Resort & Spa o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 3000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Za nocleg osób odwiedzających Gości obiekt pobiera dodatkową opłatę, która nie obejmuje możliwości korzystania z hotelowych udogodnień. Szczegółowych informacji na ten temat udziela personel. W przypadku wcześniejszego wyjazdu ośrodek zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty za cały zarezerwowany pobyt. Podczas zameldowania należy okazać kartę kredytową, której użyto do zagwarantowania rezerwacji. Imię i nazwisko właściciela karty kredytowej muszą zgadzać się z imieniem i nazwiskiem osoby meldującej się w obiekcie. W przypadku braku karty Goście zostaną poproszeni o ponowne dokonanie płatności.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby 4 lub więcej lat płacą THB 1 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, dostęp do Internetu, winda, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, bilard, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, gry planszowe / puzzle, bilety transportu publicznego, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, basen, plaża, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Obsługa bardzo miła, basen super, pokoje piękne"
"Zalety: Super śniadanie! Przepiękne zapachy szamponów i odżywek, pokoj wyposażony 150 procent, bardzo miła obsługa ktora pomagała ze wszystkim, codzienne sprzątanie i świetna lekcja gotowania prawie w cenie samego posiłku✨ szefowa kuchni Amm była przemiła i nauczyła nas gotowac dwa Dania opowiadając przy tym dużo ciekawostek bardzo polecam! Baseny cudo wszystko wyglądało genialnie, prawdziwie tajski i niekiczowaty klimat
Wady: Widok na basen był na inny basen niż na zdjęciach (trochę szkoda) na „balkon” nie da się wyjść jest mikroskopijny a nasz widok przesłaniał kawałek plastikowego daszku ale to nic"
"Zalety: lokalizacja"
"Zalety: Bardzo ładny hotel, pokoje przestronne codziennie sprzątane, przemiły personel.
Dobra lokalizacja"
"Zalety: Rewelacyjna obsługa. Panie z recepcji zorganizowały nam transport zagubionego przez linie lotnicze bagażu, pomogły również w odzyskaniu rzeczy pozostawionych w sejfie."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: