
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Luksusowy obiekt Zeavola to jeden z najbardziej ekologicznych hoteli w Tajlandii. Ten uroczy, otoczony dżunglą ośrodek oddaje atmosferę tajskiej wioski sprzed ponad 30 lat, jednak zapewnia Gościom wszelkie usługi i udogodnienia typowe dla pięciogwiazdkowego hotelu. Do dyspozycji Gości są tradycyjne, rustykalnie urządzone wille z drewna tekowego, których dach pokryty został trawą. Ich wnętrza pozbawione są przepychu. Na próżno szukać tu złotych kranów i białego marmuru. W trakcie pobytu można spacerować piaszczystymi ścieżkami, podziwiając tropikalną roślinność. Obiekt Zeavola Resort położony jest na północno-wschodnim wybrzeżu wyspy Ko Phi Phi i można do niego dotrzeć wyłącznie łodzią. Obiekt jest zlokalizowany z dala od zgiełku głównej miejscowości Tonsai oraz molo na wyspie Ko Phi Phi. Na miejscu nie ma ulic, samochodów ani motocykli. Goście mogą wziąć udział w zajęciach nurkowania z instruktorami z centrum nurkowego 5 Star Padi Dive Center i centrum rekreacji Zann Zanook. Dostępne są także wycieczki po wyspach oraz wycieczki połączone z nurkowaniem z rurką. Centrum rekreacji bezpłatnie udostępnia kajaki oraz sprzęt sportowy, dzięki czemu Goście mogą zagrać w siatkówkę lub frisbee na plaży. Przed dokonaniem rezerwacji należy upewnić się, że godziny lotów pokrywają się z harmonogramem organizowanych przez ośrodek transferów łodzią. Ośrodek zaleca podróżnym z zagranicy zaplanowanie dnia przed i po wypłynięciu na kontynent. Oszczędzi to Gościom stresu związanego z podróżą i ewentualnymi zmianami harmonogramu wynikającymi z warunków pogodowych. Przydatne wskazówki: Gościom zaleca się pobyt na minimum 2 noce, aby mogli w pełni odkryć wyjątkowy urok obiektu Zeavola. Należy zabrać ze sobą: Środek na komary, krem do opalania i pozytywną energię. Aby uzyskać dodatkowe informacje na ten temat, można odwiedzić oficjalną stronę internetową obiektu lub skontaktować się bezpośrednio z personelem. Na e-maile i wiadomości na platformach internetowych personel obiektu odpowiada w ciągu 24 godzin. W nagłych wypadkach można skontaktować się z personelem obiektu pod numerem +66 75 627 000.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Zeavola Resort o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Za dodatkową opłatą obiekt oferuje transfer. Goście, którzy chcą skorzystać z tej usługi, proszeni są o wcześniejszy kontakt z personelem obiektu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Goście mogą skorzystać z transferu łodzią motorową z i do miasta Phuket. Łodzie kursują zgodnie z rozkładem. Z usługi musi skorzystać co najmniej 2 pasażerów. Godziny kursowania łodzi motorowej: Molo Royal Phuket Marina: Czas wyjazdu o 14:00. Zeavola: Czas przyjazdu o 15:00. Zeavola: Czas wyjazdu o 11:00. Molo Royal Phuket Marina: Czas przyjazdu o 12:00. Obiekt Zeavola zastrzega sobie prawo do zmiany godziny wyjazdu lub anulowania usługi w zależności od warunków pogodowych. W takim przypadku obiekt zapewni Gościom transfer publicznym promem kursującym według rozkładu. Obiekt Zeavola Resort-SHA Extra Plus położony jest na północno-wschodnim wybrzeżu wyspy Ko Phi Phi i można do niego dotrzeć wyłącznie łodzią. Ośrodek zaleca podróżnym z zagranicy zaplanowanie dnia przed i po wypłynięciu na kontynent.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci od 1 roku do lat 2 płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci od lat 4 do lat 11 płacą THB 1 118 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 12 lub więcej lat płacą THB 2 118 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, fryzjer / salon piękności, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, makijaż, manicure, pedicure, strzyżenie, układanie włosów, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, terapia światłem, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, szatnia / przebieralnia, basen, plaża, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, lekcje gotowania, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Piękne położenie przy turkusowej plaży, duże poczucie intymności i spokoju, fajne domki w tajskim stylu, pomocny personel, małe drobnostki zostawiane codziennie w pokoju
Wady: Komary ( jedzenie w restauracji na plaży nie było przez to miłe) + bardzo wysokie ceny zabiegów spa. Spodziewaliśmy się trochę wyższych cen niż w Bangkoku ale ceny za masaż były aż 10 razy wyższe. Skorzystaliśmy przez to tylko raz."
"Zalety: Wspaniałe powitanie przez obsługę. Szeroki wybór aktywności dodatkowych, z których skorzystaliśmy m. in. wycieczka na Ma-Ya Beach. Obsługa sprząta śmieci pozostawione przez przypływ na plaży.
Wady: Pokoje wyglądają gorzej niż na prezentowanych zdjęciach na Booking. Po cenie hotelu można się spodziewać lepszych śniadań, nie polecam jajek przygotowywanych przez szefa kuchni. Hotel nie posiada wystarczającej ilości dmuchanych leżaków, albo osoby z obsługi, która je kontroluje. Część bezczelnych gości "rezerwuje" leżaki na cały dzień rzucając na nie ręcznik/książkę i nie korzysta z nich w ogóle. Osoby, które faktycznie chcą skorzystać z leżaka nie mogą tego zrobić. Obsługa rozkłada ręce i nie radzi sobie z tymi draniami."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: