+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Hua Mu Lan położony jest w dzielnicy Shalu. Oferuje on zakwaterowanie w pokojach, które wyposażone są w klimatyzację. Obiekt zapewnia obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi. Recepcja jest czynna przez całą dobę. Na miejscu do dyspozycji Gości jest wspólny salon. Wszystkie pokoje obejmują łazienkę i wyposażone są w biurko oraz telewizor. Codziennie rano w hotelu Hua Mu Lan serwowane jest śniadanie kontynentalne i w formie bufetu. Miasto Taizhong oddalone jest od obiektu o 19 km. Hotel Hua Mu Lan usytuowany jest 3,7 km od międzynarodowego lotniska Tajczung.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hua Mu Lan Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości TWD 2000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Guests staying in business rooms do not need to check out every day during their consecutive stays; guests staying in car rooms must check out before 12:00 and check in again after 20:00. Otherwise, the hotel will charge guests extra cost. Please contact the hotel directly for details. Maximum 2 pets are allowed in one room, additional charges apply. Guest with pet need to pay deposit, NT$500 per room per day (the deposit will be returned if there is no damage after check-out). Please note that the hotel will use credit card pre-authorization to ensure the reservation. Please inform your estimated time of arrival in advance. You can use the special request box to inform the other party when making a reservation, or contact the accommodation directly through the contact information provided on the confirmation letter. Guests are required to present photo identification documents and credit card upon check-in. Please note that special requests will be arranged based on actual conditions, and additional costs may be incurred. In line with the government's guidelines to reduce the risk of spreading the (COVID-19), during the regulatory period, this accommodation will not accept customers from specific countries.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Osoby 7 lub więcej lat płacą TWD 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, tylko dla dorosłych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: