+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: Stylowe miejsce, ładne pokoje.
Wady: Nie ogrzewane pomieszczenia."
"Zalety: Znakomita lokalizacja, przyjemny wystrój, miły i uczynny personel, wygodny i dobrze wyposażony pokój;TAK TRZYMAĆ!
Wady: Wszystko ok"
"Zalety: Lokalizacja
Wady: Zimna woda i pokój nie ogrzewany ,brudny dywan , ciemna łazienka , sniadanie było bardzo marne , bułki surowe w środku , jajecznica chyba z przed paru dni ."
"Zalety: Obsługa bardzo sympatyczna. Restauracja na śniadania bardzo duża z dużą ilością stolików. Ryby pływające w stawie w wewnątrz restauracji dla dzieci mega rozrywka - można spokojnie zjeść ;) . Poprawne jedzenie. Pokój duży i komfortowy. Lokalizacja idealna. Obsługa przyjazna dla dzieci ( kolorowanki, cukierki, kredki dziękujemy ) Parking bardzo duży jednak przy ulicy z dostępem ewentualnych szukających wrażeń typów z pobliskiego baru i dworca, których w sobotni wieczór przy okazji meczy siatkówki było bardzo dużo. Myślę, że nie była to moja ostatnia wizyta. Obok Lidl także braki zapasów można uzupełnić spacerkiem.
Wady: Pokój nie był sprzątany pod łóżkami - pełno paluszków i innej żywności. Nie jest to jednak wina Pani sprzątającej ponieważ łózka są bardzo ciężkie, a przestrzeń mała. Myślę, że zarządzający powinien znaleźć na to rozwiązanie ponieważ mieszkając z malutkim dzieckiem to co zobaczyłem niechcący pod łóżkiem podbiło mnie na wymioty. Małokomofortwe doświadczenie."
"Zalety: Bardzo kompetentny Pan w recepcji, brak roszczeniowych i rozpitych ukraińców
Wady: Śniadanie jak na 4 gwiazdki zbyt skromne jak dla Mężczyzn! A jedzenie jest podstawą- powinno być wiejskie, naturalne, bez zachodnich chemikaliów i pestycydów!w piątki optymalnie śledzie!"
"Zalety: Zarezerwowałem pobyt pracownikom, po przyjeździe okazało się że Hotel był nieczynny, nikt nie odbierał telefonów. Booking pobrał pieniądze których mimo moich reklamacjii do dziś nie otrzymałem. Zapłaciłem za pobyt który się nie odbył nie z mojej winy.Właściciel nie poinformował bookingu o tym że hotel jest nieczyny."
"Wady: Po przyjeździe do hotelu zostałem poinformowany, że jest nieczynny !
Personel niestety nie wykazał się kreatywnością w rozwiązaniu zaistniałego problemu.
Musiałem ostatecznie, na własną rękę, szukać noclegu w innym miejscu.
O tym,że hotel jest nieczynny nie zostałem wcześniej poinformowany ani bezpośrednio przez hotel ani przez Booking?
Szukając innego miejsca noclegu przez stronę Booking nadal istniała możliwość rezerwacji hotelu "Rezydencja pod zegarem" :)))"
"Wady: OSZUŚCI. Hotel jest nieczynny a przyjmuje rezerwacje. Zero kontaktu z obiektem, nikt nie odbiera telefonów. Pobrali należność, a na miejscu okazuje się ze hotel zamknięty. ZERO KONTAKTU Z OBIEKTEM, nikt nie odbiera telefonów, nikt nie raczył poinformować że hotel jest zamkniety!!!!!"
"Wady: zly prysznic i brak informacji o wifi"
"Wady: Obiekt zamknięty mimo rezerwacji nabooking"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: