+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Güllük Yalı Boutique Otel, usytuowany w miejscowości Gulluk, oferuje taras, bezpłatny prywatny parking, bar oraz prywatną plażę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Klub jachtowy Bodrum Marina Yacht Club – 43 km. Oferta obiektu obejmuje usługę konsjerża. Na miejscu znajduje się również restauracja. Oferta hotelu obejmuje odkryty basen, saunę oraz całodobową recepcję. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje, w których zapewniono biurko, czajnik, minibar, sejf, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatną łazienkę z prysznicem. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi. W wybranych opcjach zakwaterowania zapewniono również w balkon. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Codziennie na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu. Obiekt oferuje usługi prasowania oraz udogodnienia biznesowe, takie jak faks i kserokopiarka. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec autobusowy w Bodrum – 41 km, Bodrum Bar Street – 42 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Milas-Bodrum, znajduje się 7 km od obiektu Güllük Yalı Boutique Otel. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Güllük Yalı Boutique Otel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.
parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, bar przekąskowy, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, posiłki dla dzieci, bilety transportu publicznego, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, linka alarmowa w łazience, basen z widokiem, bar przy basenie, zadaszony basen, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fotel do masażu, basen, plaża, transfer, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: