+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Peninsula Galata usytuowany jest w modnej dzielnicy Karaköy, w odległości 260 metrów od nabrzeża Bosforu. Oferta hotelu obejmuje bezpłatne WiFi oraz eleganckie, nowocześnie urządzone pokoje. Obiekt jest oddalony o 550 metrów od słynnej wieży Galata. Wszystkie pokoje w hotelu Peninsula Galata wyposażone są w klimatyzację, doskonale zaopatrzony minibar oraz telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych. Oferowane udogodnienia obejmują również czajnik elektryczny z zestawem do parzenia kawy i herbaty. Niektóre apartamenty typu suite dysponują balkonem. Goście mogą rozpocząć dzień od śniadania w formie bufetu. W pobliżu hotelu znajdują się liczne restauracje i bary, w których mnożna spróbować lokalnych potraw. Hotel Peninsula Galata dzielą 2 minuty spacerem od przystanku tramwajowego Karaköy i portu promowego, skąd można z łatwością dotrzeć do licznych zabytków i atrakcji w Stambule. Hotel znajduje się 15 minut spacerem od Błękitnego Meczetu, świątyni Hagia Sophia i pałacu Topkapi. Plac Taksim usytuowany jest 1,5 km od hotelu Peninsula Galata. Odległość od lotniska Stambuł-Atatürk wynosi 18 km.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu P Galata Hotel - Special Category o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bilety transportu publicznego, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, transfer, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Bardzo miła i pomocna obsługa, dobre śniadania, czyste pokoje."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: