
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Astoria Hotel mieści się w zabytkowym budynku w centrum Lwowa, zaledwie kilka metrów od Opery. Dostępne udogodnienia obejmują restaurację Mon Chef serwującą potrawy kuchni europejskiej. Na miejscu można bezpłatnie korzystać z WiFi i parkingu. Pokoje wyposażone są w klimatyzację, biurko, szafę, telewizor z płaskim ekranem i minibar. Dodatkowo we wszystkich pokojach znajduje się łazienka z prysznicem, suszarką do włosów, bezpłatnym zestawem kosmetyków, szlafrokiem i kapciami. Goście mają do dyspozycji całodobową recepcję i zaplecze konferencyjno-bankietowe. Obiekt zapewnia pomoc w wypożyczeniu samochodu oraz świadczy obsługę pokoju i usługi pralni, w tym pralni chemicznej. Codziennie rano w restauracji serwowane jest śniadanie w formie bufetu. Rynek dzieli od budynku tylko 150 metrów, a cerkiew Przemienienia Pańskiego – 100 metrów. Najbliższy przystanek autobusowy znajduje się przy ulicy Gorodockiej, 10 metrów od obiektu. Ponadto hotel oddalony jest o 3 km od głównego dworca kolejowego oraz o 8 km od lotniska. Na życzenie zorganizowany zostanie transfer.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W momencie zameldowania należy okazać kartę bankową, której użyto do dokonania rezerwacji.
W przypadku rezerwacji więcej niż 10 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 20 UAH za godzinę.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 6 do lat 17 płacą UAH 500 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 3 lub więcej lat płacą UAH 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bramki zabezpieczające dla dzieci, parking przy ulicy, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego
"Wady: Słabe śniadanie z bardzo ubogim wyborem, mimo poniesionej opłaty za śniadania hotel wymusza dodatkową opłatę, słaba kawa, nie sprzątane stoliki.
Pokoje ciasne, duszne.
Znudzony personel, który najlepiej czułby się bez gości."
"Zalety: Bardzo ładne wnętrza.
Wady: Bardzo ubogie śniadania, ciasny pokój, niedziałająca popranie klimatyzacja. Personel niezainteresowany gośćmi."
"Zalety: Doskonała lokalizacja obiektu, bardzo miła obsługa, pyszne śniadanie, doskonałe dania w restauracji."
"Zalety: komfort
Wady: sniadania"
"Zalety: wysmienite sniadania,komfort lozka,podgrzewana deska sedesowa"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: