
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Venezia Park usytuowany jest 3 minuty jazdy od parku rozrywki Gardaland, 4 km od zabytkowego centrum miejscowości Peschiera del Garda oraz 25 minut jazdy od centrum wystawowego Veronafiere. Na miejscu można bezpłatnie korzystać z prywatnego parkingu oraz WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Obiekt jest objęty zakazem palenia. Pokoje są klimatyzowane i obejmują łazienkę z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz suszarką do włosów. W każdym z nich zapewniono telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości są również apartamenty z aneksem kuchennym, jadalnią i częścią wypoczynkową. Mieszczą one również łazienkę z prysznicem. Goście, którzy zarezerwują pokój, mogą skorzystać ze śniadania w formie bufetu. Obejmuje ono między innymi świeżo upieczone rogaliki, pieczywo, ciasta, jogurty oraz wędliny. Latem można zrelaksować się w niewielkim basenie oraz w ogrodzie z leżakami. W miesiącach letnich dostępne jest też boisko do siatkówki. W recepcji można kupić bilety wstępu do okolicznych parków rozrywki i wodnych. Obiekt dzielą 4 km od zjazdu Peschiera del Garda z autostrady A4. Z autostrady A22 najlepiej zjechać w miejscowości Affi.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Venezia Park o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 200 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Ręczniki w apartamentach są zmieniane po 4 dniach od zameldowania, a pościel i ręczniki – po 7 dniach od przyjazdu. Pobyt każdego zwierzęcia objęty jest dodatkową opłatą w wysokości 10 EUR za noc. Do obiektu można przyjechać z maksymalnie 2 zwierzętami.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, bar, całodobowa recepcja, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, solarium, sejf, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny w sezonie), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, linka alarmowa w łazience, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Super personel. Pani w recepcji mówi po polsku😜."
"Zalety: Czysto, duże łóżko, ogród z małym basenem dla dzieci.
Wady: Twarde poduszki"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: