
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Just 100 metres from the harbour and featuring a large garden, Residenza Mordini is set near the sea on Maddalena Island. It offers elegant rooms set on the upper floor of a 1930s building. You can reach the island of Caprera by car or public transport via a bridge. Residenza Mordini is also near beaches and the seaside promenade. Horse riding, cycling and diving are all available in the area. At the property, guests will find a supermarket, a cafè, and a hairdresser. Rooms are spacious and have an LCD TV with satellite channels. Most feature antique furnishings from the 18th century.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Residenza Mordini o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Goście, którzy planują przyjazd poza wyznaczonymi godzinami zameldowania, proszeni są o wcześniejszy kontakt z personelem. Przyjazd poza wyznaczonymi godzinami zameldowania jest objęty dodatkową opłatą w wysokości 20 EUR. Możliwość późnego przyjazdu musi zostać wcześniej potwierdzona przez personel obiektu. Recepcja czynna jest od 07:00 do 21:00. Po godzinie 21:00 Goście mogą skontaktować się z obiektem telefonicznie. Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest na życzenie i w zależności od dostępności. Usługa ta nie podlega dodatkowej opłacie. Zgodnie z obowiązującym we Włoszech prawem płatność gotówką możliwa jest wyłącznie do kwoty 1000 EUR. W pokoju przebywać może tylko 1 zwierzę.
W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia na świeżym powietrzu, parking przy ulicy, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, basen bez krawędzi, wino / szampan, wózki dziecięce, legowisko dla pupila, miski dla pupila, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, basen, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: