+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Parma Mare usytuowany jest 5 minut spacerem od piaszczystej plaży. Na miejscu dostępna jest restauracja, taras i ogród. Obiekt oferuje bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu i bezpłatny parking. Hotel zlokalizowany jest w miejscowości Marina di Massa, 15 minut jazdy od miejscowości Forte dei Marmi. Klimatyzowane pokoje mieszczą łazienkę i zapewniają widoki na ogród. Każdy z nich jest wyposażony w telewizor z płaskim ekranem, szafę oraz sofę. Goście hotelu Parma Mare mogą zacząć dzień od śniadania, które obejmuje dania słodkie i słone. Restauracja zaprasza na potrawy z Toskanii i regionu Emilia-Romania. Od międzynarodowego lotniska w Pizie obiekt dzielą 53 km.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Restauracja jest otwarta od 1 czerwca do 30 września.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, piesze wycieczki, obiady na wynos, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Super lokalizacja, bardzo czysto, miła obsługa, pokój nowoczesny, barking bezpłatny na terenie hotelu.
Wady: Bardzo słabo wygłuszony pokój - co rano już od 6 nie mogłeś spać , tak się hałas niósł z korytarza i innych pokoi. Być może akurat my taki pokój trafiliśmy i inne są bardziej ciche.
Śniadania - faktycznie zero warzyw, owoców bardzo mało. Na wytrawnie mogłeś zjeść tylko bułkę z serem i szynką."
"Zalety: obsługa j pokoje
Wady: nic"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: