
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
The hotel offers modern design and a sea view of the Sardinian coast. Built in 2009, the air-conditioned establishment comprises 124 guest rooms and welcomes guests in a lobby with 24-hour reception. Facilities on offer to guests include a hotel safe, cur
"Wady: bardzo zła droga z centrum do hotelu ( słabo lub nie oświetlona ) chaszcze , odludzie , ogólnie niebezpieczna do tego brak taksówek w mieście ( październik!!! ) podobno poza sezonem."
"Zalety: Obsluga
Wady: Lokalizacja"
"Zalety: Basen i śniadanie
Wady: O drugiej w nocy alarm przeciwpożarowy. Zero komunikatów ze strony obsługi i reakcji. Zakaz wywieszania ręczników na balkonie, zakaz używania lodówki jeśli nic nie z niej nie kupujemy, zakaz jedzenia w hotelu zewnętrznych wniesionych potraw pod ryzykiem kary 200 euro."
"Zalety: Śniadania i kawa dobre. Łóżka wygodne.
Wady: Hotel pobiera kaucję na czas pobytu ,z czym spotkałem się pierwszy raz w hotelu sygnowanym ''by Hilton'' na booking.com nie ma żadnej info. na ten temat. Stosunek jakość-cena bardzo słabo wypada ."
"Wady: Najgorsze doświadczenie hotelowe właśnie przez ten hotel. Hilton to tylko mają nazwę na którą nie zasługują. Poprostu jako hotel są oszustami zostaliśmy policzenia za pobyt podwójnie przy zameldowaniu zapłaciliśmy kartą. A trzy dni po powrocie hotel zrobił sobie blokade na naszym kącie na kwotę 709euro mając potwierdzenia płatności blokada nie zdjęta oszuści poprostu. Do tego pobierają przy zameldowaniu kwotę 150euro kaucji nigdzie nie jest to napisane czyli nie można być na to przygotowanym. Następnie mówią że to jest kaucja jak byśmy korzystali z ich barów restauracji. Puzniej zostanie odliczone. Dwa razy poszliśmy na kolację oczywiście przy wymeldowaniu trzeba było zapłacić odrazu za to nie odliczyli z kaucji bo na to mają kilka dni aby ją zwrócić czyli oszustwo. Lokalizacja tragiczna do tego w opisie jest 1km do centrum a tak naprawdę jest prawie 2km. Restauracja masakra zamawiając tatara dostaliśmy pokrojone 3cm kawałki mięsa obrośnęetego błoną. Oddaliśmy danie nie zostaliśmy zapytanie czy chcemy coś w zamian i za dwie porcje których nie zjedliśmy musieliśmy zapłacić. Byliśmy w Hiltonie w Polsce to naprawdę można być dumnym z naszej obsługi i kuchni przepyszna. A tu dramat śniadania co do ceny to bardzo kiepskie. Nic nie powiem dobrego o tym hotelu tylko tyle że zostaliśmy okradzeni."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: