
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Roma usytuowany jest w centrum miejscowości Palmanova, 100 metrów od zabytkowych murów. Oferuje on przestronne i słoneczne pokoje, typową restaurację oraz bezpłatny parking. Latem obiad serwowany jest w hotelowym ogrodzie. Restauracja specjalizuje się w daniach z regionu Friuli-Wenecja Julijska. Odległość od lotniska w Trieście wynosi 20 km. Dworzec kolejowy Palmanova oddalony jest od obiektu o 15 minut piechotą.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Roma o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 4 lat płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 5 do lat 17 płacą € 35 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 5 lub więcej lat płacą € 45 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Przytulny hotel w centrum pięknego miasteczka. Pokój czysty, wygodny, jednak tylko z podstawowym wyposażeniem. Bardzo dobre śniadanie. Polecam na krótki pobyt!
Wady: Brak czajnika w pokoju."
"Wady: Zepsuta klimatyzacja"
"Zalety: Niezwykłe miasto o wyjątkowym układzie urbanistycznym i ciekawej historii. Hotel Roma, a raczej "aroma" bo wspaniale pachniał od wejścia, to bardzo przyjemny obiekt z niezwykle miłym i pomocnym personelem, serwujący pełne słodyczy śniadania i wyposażony we wszelkie niezbędne udogodnienia, w tym obszerny parking. Polecam.
Wady: Nie dotyczy."
"Zalety: Lokalizacja, śniadanie i parking.
Wady: Brak."
"Zalety: Bardzo dobry hotel na zatrzymanie się i odpoczynek na dalszą podróż"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: