
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Goście obiektu Cormoran Residence mają do dyspozycji odkryty basen, prywatną plażę, kort tenisowy oraz apartamenty. Obiekt ten zlokalizowany jest nad brzegiem morza w miejscowości Villasimius. Przy plaży można uprawiać sporty wodne. Cena zakwaterowania obejmuje bezprzewodowy dostęp do Internetu w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Apartamenty są klimatyzowane. W każdym z nich znajduje się telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów telewizji satelitarnej, jak również aneks kuchenny z lodówką. Łazienka wyposażona jest w prysznic, bidet i suszarkę do włosów. Na miejscu znajduje się restauracja serwująca dania do wyboru z karty oraz kilka barów i sklepów. Personel organizuje rozmaite atrakcje dla Gości. Klub golfowy Tanka dzieli od obiektu tylko 8 minut jazdy. Obiekt Residence Cormoran oddalony jest o 10 minut jazdy od miejscowości Villasimius oraz o 20 km od kurortu Costa Rei. Podróż do Cagliari trwa 55 minut.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, solarium, sejf, wymiana walut, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, kajakarstwo, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, zespół animatorów, transfer (dodatkowa opłata), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, lokalizacja przy samej plaży, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wózki dziecięce, sprzęt do tenisa, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, fitness, zajęcia jogi, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
"Zalety: obsługa bardzo miła i pomocna"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: