+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Oferta obiektu Apartament Opieszyn 15 położonego w miejscowości Września obejmuje taras. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu znajduje się też prywatny parking. W apartamencie zapewniono balkon, 1 sypialnię, salon z telewizorem z płaskim ekranem, aneks kuchenny ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i zmywarka, a także 1 łazienkę z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na miasto. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Poznań-Ławica, znajduje się 59 km od obiektu Apartament Opieszyn 15.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartament Opieszyn 15 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
parking, taras, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, piesze wycieczki, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, meble ogrodowe, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: