
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Apartamenty PRZY FONTANNIE położony jest w centrum miejscowości Zielona Góra. Oferuje on bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ogród Botaniczny w Zielonej Górze – 500 m, Park Tysiąclecia – 600 m. Na miejscu serwowane jest śniadanie à la carte, kontynentalne lub pełne angielskie/irlandzkie. W pobliżu obiektu Apartamenty PRZY FONTANNIE znajdują się liczne atrakcje, takie jak Wieża Głodowa, Ratusz i Rynek w Zielonej Górze. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Zielona Góra-Babimost, znajduje się 35 km od obiektu Apartamenty PRZY FONTANNIE.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, Możliwe wystawienie faktury
"Zalety: W sumie nic mi się nie podobało. Jedynie możliwość skorzystania z bezpłatnego parkingu i dobra lokalizacja w centrum miasta.
Wady: Apartament wyjątkowo kieprawy, brzydki i mało schludny. Na początek pierwsza niemiła niespodzianka w postaci wypadającej klamki z drzwi wejściowych. W środku brudna pościel na jednym z łóżek i włos na prześcieradle. W pokoju brak udogodnień jak np. brak kuchenki mikrofalowej i brak balkonu, a także brak lodówki oraz niedziałający telewizor. W cenie pobytu było wliczone śniadanie następnego dnia, którego nie otrzymałem. Są one wydawane do godz. 11, a ja byłem kilka minut przed 11 i już odmówiono mi wydania śniadania. Pani kelnerka chamsko tylko się uśmiechnęła szyderczym i szelmowskim uśmieszkiem i zamiast tego zaproponowała, a raczej chciała naciągnąć na zamówienie lunchu z karty, ale oczywiście już nie bezpłatnie w miejsce nie wydanego śniadania, lecz za dodatkową opłatą. Obok kręcił się właściciel obiekt i wiedział o wszystkim, ale udawał, że nic nie widzi i nie słyszy. To już nie pierwszy incydent w tym hotelu. Przed dwoma laty również miałem zarezerwowany pobyt przez Booking.com, a po przyjeździe na miejsce okazało się, że recepcjonista wydał klucze do mojego pokoju przypadkowym osobom "z ulicy", które nie miały wcześniej rezerwacji. W związku z tym ulokowano mnie w innym obiekcie.
Feeee... Brzydzę się i absolutnie nie polecam."
"Zalety: Bardzo dobra lokalizacja, lokal czyściutki i nowocześnie urządzony, mnóstwo gniazdek elektrycznych,
Wady: Słabe wygłuszenie dzrzwi do apartamentu, ponieważ znajduje się w budynku usługowym słychać wszystkie głosy z korytarza. Brak takich drobnostek jak butelka wody, dwa komplety płynu do kąpieli, torebka herbaty. To są drobnostki ale bardzo świadczą o dbałość o klienta. Nie są to kosztowne gadżety, ale stanowią o gościnności gospodarzy. Byliśmy w skromniejszych apartamentach, ale były tam takie drobne rzeczy które świadczą o tym, że o tym kliencie się myśli i o jego wygodzie. Brak informacji w apartamencie o wi-fi, uzyskane hasło dopiero po pytaniu obsługi. Bardzo kiepska jakość połączenia, cały czas zrywa...zatem jak ktoś liczy, że będzie mógł popracować zdalnie to się zawiedzie. Dla mnie była to istotna sprawa, informacja była umieszczona na stronie booking. com, nijak to się ma do rzeczywistości. Śniadania z oferty fajne ale nie zachwyca słabo opisany jadłospis. Powinni na tym popracować, aby w menu było szczegółowo opisane co wchodzi w daną propozycję. To znaczy: jajecznica, salatka z..., masło, dwie kromki pieczywa. Człowiek zupełnie nie wiedział czego się spodziewać. Smaczne i wystarczające okazało się mimo obaw. Pożegnanie przy zdaniu kluczy niestety fatalne. Pani wyciągnęła rękę po klucze podczas rozmowy tel....rozmawiała z nowym klientem zamawiającym apartament. Zrozumiałe. Ale jednak niesmak pozostał...zabrakło tylko małego zdania "czy byli Państwo zadowoleni z pobytu". Akurat tak się zdarzyło, że w wieczór poprzedzający wyjazd spadł śnieg. Wejście do restauracji gdzie były serwowane śniadania będące w ofercie wraz z wynajmem apartamentu nieodśnieżone, a byliśmy po 10.00, zatem był czas na odgarnięcie śniegu na niedużym chodniku i schodach. Takie drobnostki a jednak stanowią o dbałości o klienta."
"Wady: Trochę chłodno w pomieszczeniach jak dla nas."
"Zalety: Śniadanie bardzo dobre - do wyboru spośród kilku możliwości wskazanych w menu (menu codziennie takie samo).
Wady: Przydałoby się darmowe wifi."
"Zalety: Śniadanie bardzo dobre. Możliwość wyboru. Obsługa w restauracji bardzo miła.
Wady: Kontakt z p. Grzegorzem był w trakcie mojej podróży do Zielonej Góry. Po telefonie, z informacją, że będę u niego na 100% otrzymałam smsa z danymi do kontaktu w sprawie kluczy. Podczas zamawiania noclegu ustawiłam przyjazd między 23:00 a 00:00. Przyjechałam przed północą, tak jak zgłosiłam. Po przyjeździe nikt nie odbierała telefonu. Ani telefon do kontaktu ani właściciel. Po dłuższym czasie telefon został odebrany przez właściciela. Z wielkimi pretensjami, że mu zawracam głowę w nocy. Kazał mi szukać na drzwiach restauracji jakiejś skrzynki. Tam miały być klucze. Nie było ani kluczy, ani skrzynki. Poczułam się urażona, że wmawia mi się iż nie umiem znaleźć skrzynki. Po około 20 min właściciel przyjechał i zaprowadził nas na miejsce noclegowe. Zapewne bardzo zdziwiony, że owej skrzynki nie ma.
Było to mało profesjonalne podejście z jego strony. Co do samego noclegu, pokoju, warunków nie mam zastrzeżeń."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: