+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Położony w centrum Złotoryi hotel Gold oferuje pokoje oraz apartamenty urządzone w ciepłych kolorach i wyposażone w telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych. Rano w obiekcie serwowane jest urozmaicone śniadanie w formie bufetu. W pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewniono bezpłatne WiFi. Pokoje i apartamenty są ciche oraz nowocześnie urządzone. W każdym z nich mieści się łazienka z prysznicem. Niektóre z nich oferują też balkon oraz bezpłatne WiFi. Klimatyzowana restauracja w hotelu Gold serwuje dania kuchni staropolskiej i europejskiej. Goście mogą także zamówić potrawy wegetariańskie. W hotelu mieści się również bar. Obiekt zapewnia obsługę pokoju. Hotel Gold położony jest około 15 km od autostrady A4, łączącej Złotoryję z Wrocławiem, Katowicami i Krakowem. Goście mogą wybrać się na wycieczkę jednym z autobusów, które zatrzymują się na dworcu autobusowym w Złotoryi, w odległości zaledwie 500 metrów od hotelu.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Gold Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Karta kredytowa, której użyto do dokonania rezerwacji, musi być ważna przez cały pobyt. Goście zostaną poproszeni o okazanie jej podczas zameldowania. Jeśli rezerwacja została dokonana przy użyciu karty należącej do osoby trzeciej, Goście zostaną poproszeni o opłacenie całkowitej kwoty rezerwacji po przyjeździe na miejsce. Środki pobrane z rachunku karty zostaną zwrócone. W przypadku rezerwacji dokonanych w imieniu osoby trzeciej należy skontaktować się z personelem obiektu w celu ustalenia szczegółów dotyczących płatności. Goście, którzy chcieliby otrzymać fakturę VAT, proszeni są o podanie niezbędnych danych. W przeciwnym razie faktura zostanie wystawiona na osobę, której dane widnieją w potwierdzeniu rezerwacji.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) i mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 7 do lat 9 płacą 40 zł za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, piesze wycieczki, obiady na wynos, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, bankomat na terenie obiektu, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, posiłki dla dzieci, toaleta z uchwytami, niska umywalka, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, transfer, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
"Zalety: W pokoju dużo miejsca. Bardzo czysto
Wady: Mimo grzejników ustawionych cały czas na 5 w pokoju było bardzo zimno i jak na porę roku zbyt cienkie kołdry. W łazience odpływ prysznicowy był zatkany."
"Zalety: Duzy pokój i czysto duża łazienka
Wady: Zimno kaloryfery letnie"
"Zalety: Śniadanie było wyjątkowe, bardzo smaczne, duży wybór. Super jakość produktów. Pokoje odnowione, w dobrym standardzie."
"Zalety: Otrzymałem pokój 506. Nowy, po remoncie, czysty. Świetny widok na ośnieżone rondo.
Wady: Brak uwag"
"Zalety: Hotel ma już swoje lata, dlatego tym bardziej doceniam jakość wyremontowanych pokoi. Wszystko sprawne, w łazience baterie Hansgrohe, wygodne łużko, pyszne śniadanie, lokalizacja no i stosunek jakości do ceny. Da się? Oczywiście, że się da. Trzeba tylko chcieć... na pewno do Was wrócę.
Wady: W okresie zimowym, odkręcił bym, grzejnik przed przyjazdem gości, szczególnie w szczytowych pokojach. Przydałby się też wzmacniacz sygnału Wi-Fi, który w pewnych momentach totalnie zanikał."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: