+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Stayokay Hostel Amsterdam Oost to designerski hostel położony 3 km od centrum miasta. Mieści się on w budynku dawnej szkoły, w którym znajduje się także kino i teatr. Z hostelu można z łatwością dostać się na oddalony o 3,6 km plac Dam. We wszystkich pomieszczeniach można korzystać z bezpłatnego WiFi. Hostel oferuje przestronne pokoje, w tym pokoje wieloosobowe z prywatną łazienką. Niektóre z nich przystosowane są dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Goście proszeni są o przywiezienie własnych ręczników. Można je także kupić w recepcji za niewielką opłatą. Na miejscu działa bar brasserie oraz restauracja bufetowa (w zależności od dostępności). W wolnej chwili Goście mogą odprężyć się na letnim tarasie. W grudniu 2018 roku otwarta została restauracja The 5th, która serwuje przekąski i napoje. Za dodatkową opłatą obiekt zapewnia śniadania oraz lunch na wynos. Dodatkowe udogodnienia obejmują wypożyczalnię i przechowalnię rowerów, plac zabaw dla dzieci oraz usługi pralni. Goście proszeni są o przywiezienie własnych ręczników. Można je także kupić w recepcji za niewielką opłatą. Obiekt umożliwia ponadto wypożyczenie ręczników. Dojazd rowerem do zabytkowego centrum Amsterdamu zajmuje niespełna 15 minut. Do centrum miasta można również dojechać z przystanku tramwajowego Zeeburgerdijk, który dzieli od obiektu tylko 1 minuta spacerem.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Stayokay Hostel Amsterdam Oost o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Wszyscy Goście muszą posiadać przy sobie ważny paszport. Goście, którzy zarezerwowali pokój dwuosobowy z 1 lub 2 łóżkami, mogą zostać zakwaterowani w pokoju wieloosobowym dla 4–6 osób. W takim przypadku pozostałe wolne łóżka piętrowe w pokoju nie będą udostępniane innym osobom. Obiekt zapewnia pościel, ale nie oferuje usługi ścielenia łóżek. Ręczniki dostępne są za dodatkową opłatą w wysokości 2,50 EUR. Goście podróżujący z dziećmi proszeni są o wcześniejsze poinformowanie o tym personelu obiektu. W przypadku przyjazdu z dziećmi poniżej 13. roku życia konieczne jest zarezerwowanie pokoju prywatnego. Goście proszeni są o przekazanie personelowi obiektu Stayokay danych wszystkich podróżujących z nimi osób. Stosowne informacje można wpisać w miejscu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji. Wszyscy Goście muszą posiadać ważny paszport, europejski dowód osobisty lub europejskie prawo jazdy. Zasady dotyczące rezerwacji grupowych obejmujących co najmniej 11 osób: – opłatę za cały pobyt należy uiścić na co najmniej 1 miesiąc przed przyjazdem; personel obiektu skontaktuje się z Gośćmi w celu przekazania szczegółów dotyczących płatności, – w przypadku anulowania rezerwacji na co najmniej 3 miesiące przed datą przyjazdu nie jest pobierana żadna opłata, – w przypadku odwołania rezerwacji na 2–3 miesiące przed datą przyjazdu naliczana jest opłata w wysokości 15% całkowitej wartości rezerwacji, – w przypadku odwołania rezerwacji na 1–2 miesiące przed datą przyjazdu naliczana jest opłata w wysokości 35% całkowitej wartości rezerwacji, – w przypadku odwołania rezerwacji w okresie od 1 miesiąca do 2 tygodni przed datą przyjazdu naliczana jest opłata w wysokości 60% całkowitej wartości rezerwacji, – w przypadku odwołania rezerwacji na 1–2 tygodnie przed datą przyjazdu naliczana jest opłata w wysokości 85% całkowitej wartości rezerwacji, – w przypadku anulowania rezerwacji w ciągu tygodnia przed datą przyjazdu pobierana jest całkowita opłata za pobyt. Stayokay Hostel Amsterdam Oost nie akceptuje płatności w gotówce. Możliwe są płatności zbliżeniowe za pośrednictwem wszystkich głównych kart bankowych i kredytowych. Na miejscu płatności gotówką nie są możliwe.
W przypadku grup nie obowiązują warunki specjalne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, pokój gier, dostęp do Internetu, winda, sejf, plac zabaw dla dzieci, bilard, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z przekąskami, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, bufet z potrawami dla dzieci, bilety transportu publicznego, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na piknik, puby, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: duży dobrze zorganizowany obiekt z dobrym połączeniem z centrum, czysto i schludnie,
Wady: nie każdy ma ochotę korzystać ze śniadania, wg mnie jest zbyt mało kaloryczne i urozmaicone. np jajka tylko gotowane. nie ma gdzie przygotować np, kanapki na dalszą podróż."
"Zalety: Lobby i obsługa na miejscu
Wady: Helpdesk i jego rezponsywność, brak pomocy, dużo hałasu w pokojach"
"Zalety: bardzo fajna lokalizacja z dogodnym dojazdem do centrum.
Wady: śniadania są bardzo niskiej jakości, pokój dwuosobowy bardzo mały."
"Zalety: Hostel spodoba się estetom, którzy przywiązują wagę do architektury i wystroju wnętrza. Jednocześnie hostel jest nowoczesny i wygodny: dobrze rozplanowano lokalizację i wielkość poszczególnych pomieszczeń. W ciepłe dni miło jest usiąść na tarasie przed budynkiem. Na pochwałę zasługuje też fakt, że jest winda. Warto chociaż raz skorzystać z oferty śniadaniowej z powodu dobrej kawy i świeżych produktów (w tym pieczywa). Jednak po dłuższym czasie ograniczony zestaw potraw może się znudzić.
Wady: Największe zastrzeżenia mam do personelu: 1/ Podczas zameldowania okazało się, że pomimo wymiany korespondencji i dokonania pewnych ustaleń, pracownik nie jest w stanie znaleźć tych wiadomości. Przy okazji okazało się, że zarezerwowano nie te pokoje, na które się umówiliśmy (miały być dwuosobowe, zarezerwowano pojedyncze). Ostatecznie udało się wszystko wyprostować, ale zajęło to dużo czasu. Stres jeszcze spotęgował fakt, że recepcjonistka była mało przyjemna i nie przeprosiła za wspomniane błędy. 2/ Podczas mojego pobytu w hostelu miał miejsce wypadek. Moja 79-letnia mama stała za mną przy recepcji. Cierpi na chorobę Parkinsona, w związku z czym straciła równowagę. Jej upadek był bardzo głośny. Ja i 2 inne osoby (moja koleżanka i gość hostelu) pospieszyłyśmy zobaczyć, jak się czuje. Była w szoku po upadku i miała na skroni ogromny guz w wyniku silnego uderzenia głową o podłogę. Na szczęście nie doznała wstrząsu mózgu ani niczego nie złamała. Nie zgodziła się na wezwanie karetki. Pomogłyśmy jej usiąść na ławce, która znajdowała się obok. Jedyne, o co prosiła, to lód. Zapytałam mężczyznę, który stał za recepcją, czy widział wypadek. Mężczyzna potwierdził. Na moją prośbę przyniósł lód. Jednak ja i moja koleżanka, która była wtedy obecna byliśmy zszokowani zachowaniem tego człowieka. Chociaż był świadkiem wypadku i stał naprawdę blisko, całkowicie go zignorował. Nie tylko nie wyszedł zza lady, żeby zobaczyć, co się stało, ale nawet nie zadał ani jednego pytania, żeby dowiedzieć się, w jaki sposób mógłby pomóc. Obie uważamy, że zachowanie pracownika recepcji było nie tylko nieprofesjonalne, ale wykazywało szokujący brak empatii. 3/ Ten sam pracownik recepcji bywał niegrzeczny podczas rozmowy (przy czym nie tylko w stosunku do mnie). 4/ Podczas jednego ze śniadań musiałyśmy czekać 20 min. na jajecznicę. A miał to być nasz jedyny ciepły posiłek tego dnia. Dlatego uznałyśmy, że warto poczekać. Jednak nie mogłyśmy przewidzieć, że się pojawi dopiero o..."
"Zalety: Czystość, funkcjonalność
Wady: Za gorąco w pokoju przez co nie mogliśmy dobrze spać - nie dało się otworzyć okien"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: